تجهیزات و ماشین‌آلات راه سازی در مسیر اتوبان اردبیل-زنجان در ماه‌های آینده فعال‌ می‌شوند

استاندار اردبیل گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا ۲ ماه آینده تجهیزات و ماشین‌آلات راه سازی در مسیر پروژه اتوبان اردبیل-زنجان فعال‌ می‌شوند.

تجهیزات و ماشین‌آلات راه سازی در مسیر اتوبان اردبیل-زنجان در ماه‌های آینده فعال‌ می‌شوند

اکبر بهنامجو، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سفر اخیر ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور و معاونت ریاست جمهوری به استان اردبیل از پروژه راه آهن اردبیل و سایر طرح‌های راه‌سازی در سطح استان بازدید شد.

وی از رسیدگی به مشکلات پروژه‌های جاده‌ای و ریلی استان اردبیل خبر داد افزود: در بررسی‌های صورت گرفته در این سفر مجوز آغاز عملیات اجرایی پروژه چهار بانده اردبیل-زنجان صادر شد و با صدور مجوزهای لازم برای ماده 56 نیز موافقت شد.

بهنامجو، با تاکید بر تامین اعتبارات لازم برای پروژه‌های راه در استان اردبیل تصریح کرد: همچنین اعتبارات لازم برای اجرای 50 کیلومتر از عملیات اجرایی پروژه چهار بانده مسیر سرچم از اردبیل به زنجان از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه تامین می‌شود.

استاندار اردبیل، با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا 2 ماه آینده تجهیزات و ماشین‌آلات راه سازی در مسیر پروژه اتوبان اردبیل-زنجان فعال‌ می‌شوند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها