سپاه ثارالله استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد

تسلیت ضایعه غم‌انگیز درگذشت پدر سرلشکرحاج‌قاسم سلیمانی/مراسم تشییع جنازه به اطلاع مردم خواهد رسید

مراسم تشییع جنازه و مراسمات بعدی متعاقبا توسط سپاه ثارالله به اطلاع مردم خواهد رسید.

تسلیت ضایعه غم‌انگیز درگذشت پدر سرلشکرحاج‌قاسم سلیمانی/مراسم تشییع جنازه به اطلاع مردم خواهد رسید

به گزارش خبر فوری از کرمان، سپاه ثارالله استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای به‌مناسبت درگذشت پدر سردار سرافراز سپاه اسلام سرلشکر حاج‌قاسم سلیمانی با عرض تسلیت و تعزیت این ضایعه غم‌انگیز به محضر سردار سرافراز سپاه اسلام و بازماندگان ارجمند ایشان اعلام کرد: مراسم تشییع جنازه و مراسمات بعدی متعاقبا توسط سپاه ثارالله به اطلاع مردم خواهد رسید.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

در ایام حزن و اندوه و ماتم سرور و سالار شهیدان و در آستانه اربعین حسینی با تاسف و تاثر مطلع شدیم پدری مهربان و دلسوز و فداکار، خادم اهل بیت مرحوم حسن سلیمانی در سن 95 سالگی ندای ارجعی الی ربک را لبیک گفته و مرغ روحش به باغ ملکوت و در جوار مولا و مقتدایش امیر المومنین (ع) ماوا گزید.

سپاه ثارالله استان کرمان با عرض تسلیت و تعزیت این ضایعه غم‌انگیز به محضر سردار سرافراز سپاه اسلام سرلشکر حاج‌قاسم سلیمانی و بازماندگان ارجمند ایشان و مردم شریف استان کرمان برای آن مرحوم غفران الهی، علو درجات و شفاعت و همنشینی اهل بیت (ع) و برای بازماندگان داغدارش صبر و شکیبایی از محضر حضرت باری تعالی مسالت می‌کند.

همچنین به استحضار مردم می‌رساند مراسم تشییع جنازه و مراسمات بعدی متعاقبا توسط سپاه ثارالله به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها