کارخانه آسفالت در ازنا راه‌اندازی می‌شود

کارخانه آسفالت در ازنا راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرفوری از ازنا ، سید مرتضی موسویان شامگاه دوشنبه در جلسه هم‌اندیشی شهردار و شورای شهر با اصحاب رسانه اظهار داشت: اگر شهرداری و اصحاب رسانه در کنار هم باشند می‌توانیم شهرمان را توسعه دهیم چراکه رسانه‌ها یکی از ابزارهای اطلاع‌رسانی در دنیا محسوب می‌شوند.

وی افزود: در سطح کشور حدود سه هزار شهرداری وجود دارد که با کمک اهل رسانه می‌توان بحث گردشگری شهر را در سمینارها به شهرهای دیگر انتقال دهیم.

شهردار ازنا در رابطه با زیرساخت‌هایی ازنا نیز عنوان کرد: برای زیرساخت‌های عمرانی شهرستان ازنا می‌توان از ظرفیت سرمایه‌گذاران استفاده کرد که این موضوع به مدیریت شهری برمی گرد و اهل رسانه می‌تواند رسالت خبرنگاری خود درزمینهٔ حقوق شهروندی فرهنگ‌سازی کنید.

وی تصریح کرد: شهر ازنا دارای راه‌آهن و ظرفیت‌های گردشگری فراوانی است و از موقعیت خوبی برخوردار است که ما باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

موسویان خاطرنشان کرد: ما از انتقادات و پیشنهادهای خبرنگاران استقبال می‌کنیم و از نقد آن‌ها به‌عنوان راهکار استفاده می‌کنیم، اهل رسانه نیز قبل از نشر هر خبری در مورد آن تحقیق کنند تا سو برداشت نشود.

وی اظهار داشت: شاید در برخی از عملکردهایی شهرداری انتقاداتی باشد اما در برخی کارها مثل جمع‌آوری زباله در شهرداری با 80تا 90 ماشین انجام می‌گیرد درحالی‌که در چند سال گذشته یک‌سوم این ماشین‌آلات برای جمع‌آوری زباله‌ها بود.

شهردار ازنا افزود: برای استفاده بهینه از زباله‌های شهری با دو سرمایه‌گذار آلمانی و ایتالیای مذاکره کرده‌ایم که به علت برخی از مشکلات نتوانستیم آن را راه‌اندازی کنیم اما درحالی‌که حاضر با بانک ملی مرکزی وارد مذاکره شده‌ایم.

وی با اشاره درآمدزایی و اشتغال در شهر عنوان کرد: برای درآمدزایی و اشتغال در شهر با تأسیس کارخانه آسفالت این امر در حال محقق شدن است و برای آسفالت کردن جاده سد کمندان به مذاکراتی رسیده‌ایم.

موسویان در مورد خریدوفروش زمین‌های شهری نیز گفت:ما نمی‌توانیم به عوارض مردم اتکا کنیم زیرا جمع‌آوری عوارض مردم طول می‌کشد بنابراین باید صبر کنیم تا عوارض‌های مردم جمع شود و یک کار عمرانی را کلید بزنیم و ما با این کار را که یکی از قوانین مصوب در شهرداری‌هاست به کسب درآمد برای این شهر مانند کارخانه شن ماسه استفاده کنیم

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها