خبرفوری ویدئوی کامل گفتگو با محمود احمدی نژاد را پس از دو سال بازنشر می کند

15سال پس از سوم تیر 84 ؛ روزی که هاشمی مغلوب احمدی نژاد شد / مرد پرحاشیه، به پاستور بازمی گردد؟

محمود احمدی نژاد به خبرفوری می گوید علاقه مند به گفتگو با ترامپ در مقابل دوربین هاست، موافق رفراندوم اقتصادی است و از زندانی شدن حتی یک نفر هم در عذاب است. گزارشی از کارنامه او و ویدئوی مصاجبه خبرفوری با او را ببینید.

15سال پس از سوم تیر 84 ؛ روزی که هاشمی مغلوب احمدی نژاد شد / مرد پرحاشیه، به پاستور بازمی گردد؟

محمود احمدی نژاد 15 سال پیش در چنین روزی در یک انتخابات رقابتی، موفق به پیروزی شد و نام خورد را به عنوان رئیس جمهور ایران ثبت کرد. او بر اکبر هاشمی رفسنجانی غلبه کرد. مردی که تا آن زمان، شکست ناپذیر به نظر می رسید.

حالا 15 سال پس از آن پیروزی، محمود احمدی نژاد باز هم یک گزینه برای تشکیل دولت آینده است. به ویژه آنکه سیاست های دیپلماتیک و اقتصادی دولت حسن روحانی که در تعارض کامل با سیاست های احمدی نژاد قرار داشت، به نتیجه نرسید.

احمدی نژاد در گفتگویی که دو سال قبل یعنی تابستان 1397 با خبر فوری داشت، به تفصیل دیدگاه خود در نقد دولت حسن روحانی را تشریح کرد. صحبت هایی که اکنون پس از دو سال، می تواند گره گشای برخی مواضع امروز او باشد.

محمود احمدی نژاد که 15 سال قبل با شعار تشکیل «دولت اسلامی» روی کار آمد، هنوز هم به اصول کلی شعارهای انتخابات 84 پایبند است و از عدالت طلبی و کارآمدی سخن می گوید و ابایی از پیشنهاد مذاکره با ترامپ هم ندارد.

احمدی نژاد کیست؟

محمود احمدی‌نژاد در ۶ آبان سال ۱۳۳۵ در بخش آرادان از توابع گرمسار در استان سمنان به دنیا آمد. به گفته وی پدرش آهنگر بود و هفت فرزند داشت. محمود احمدی‌نژاد، که چهارمین فرزند خانواده‌است، به همراه خانواده در سن یک‌سالگی به تهران آمده و ساکن تهران شدند. در تصاویری که از صفحه آخر شناسنامه محمود احمدی‌نژاد منتشر شده، توضیحاتی در مورد تغییر نام خانوادگی وی دیده می‌شود. رابرت تیت، خبرنگار روزنامه گاردین مدعی شده که نام خانوادگی قبلی او «سبورجیان» (به معنای رنگرز) بوده‌است.

وی دوران تحصیل خود را تا مقطع پایانی متوسطه در مدرسه‌های تهران از جمله مدرسه سعدی و مدرسه دانشمند پشت سر گذاشت و با کسب رتبه ۱۳۲ از کنکور سراسری در سال ۱۳۵۴ در رشته مهندسی راه و ساختمان دانشگاه علم و صنعت ایران دوره تحصیلات عالی را شروع کرد. در سال ۱۳۶۵، پس از فارغ‌التحصیل شدن در مقطع لیسانس در همان سال (پس از ۱۱ سال)، در مقطع کارشناسی ارشد همان دانشگاه پذیرفته شد و در سال ۱۳۶۸ نیز به عضویت در هیئت علمی دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت ایران درآمد. در سال ۱۳۷۶ و هم‌زمان با داشتن سمت استانداری اردبیل و مشاور فرهنگی وزیر فرهنگ و آموزش عالی، موفق به دریافت مدرک تحصیلی دکترا در رشته مهندسی و برنامه‌ریزی حمل و نقل ترافیک شد. وی طی تدریس در این دانشگاه، پژوهش‌های علمی، راهنمایی چند پایان‌نامه کارشناسی ارشد در زمینه‌های مختلف مهندسی حمل و نقل را، بر عهده داشته‌است. احمدی‌نژاد در دوران دانشجویی عضو انجمن اسلامی و تیم فوتبال دانشگاه علم و صنعت ایران بود. او از هدایت‌کنندگان اصلی طیف فکری طرفداران خط امام در انجمن اسلامی بود، و به فعالیت‌های سیاسی می‌پرداخت. مجتبی ثمره هاشمی، صادق محصولی، مسعود زریبافان و علیرضا علی‌احمدی از دوستان دوران دانشجویی احمدی‌نژاد بودند.

پس از انتخاب محمود احمدی‌نژاد به ریاست جمهوری چند نفر از کارمندان سفارت آمریکا که در جریان تصرف سفارت آمریکا به گروگان گرفته شده بودند، احمدی‌نژاد را یکی از گروگان‌گیرها معرفی کردند. علاوه بر این برخی گروه‌های بسیجی در ایران نیز وی را از شرکت کنندگان در این واقعه نام برده بودند. با این حال سازمان سیا معتقد است که هیچ مدرکی تاکنون دال بر این ادعاها قابل اثبات نبوده‌است.

این موضوع بلافاصله از سوی تعدادی از دانشجویان فعال در ماجرای اشغال سفارت آمریکا رد شد. ابراهیم اصغرزاده نیز از مخالفت احمدی‌نژاد با پیشنهاد تصرف سفارت آمریکا خبر داد. ابراهیم اصغرزاده اظهار داشت: «احمدی‌نژاد کمونیسم را خطر جدی‌تری می‌پنداشت و به جای آن اشغال سفارت شوروی را پیشنهاد می‌کرد.» به همین جهت ابراهیم اصغرزاده، محسن میردامادی و حبیب‌الله بیطرف همگی مصمم شده و احمدی‌نژاد را از عملیات خارج کردند. البته ایده حمله به سفارت شوروی را کسی جدی نگرفت. عباس عبدی نیز گفت احمدی‌نژاد پس از اشغال سفارت می‌خواست به ما بپیوندد، اما ما اجازه ندادیم وارد سفارت شود یا به گروه ما بپیوندد.

اما این، تنها شایعه درباره سوابق رئیس جمهور سابق ایران نبود. پس از آنکه پیتر پلز سخنگوی حزب سبز اتریش اعلام کرد که احمدی‌نژاد در ترور عبدالرحمان قاسملو دبیرکل حزب دموکرات کردستان ایران در وین نقش داشته‌است، سخنگوی وزارت کشور اتریش اعلام کرد که تحقیقاتی را در این زمینه آغاز خواهد کرد. این موضوع توسط دو نفر از چهره‌های اطلاعاتی اصلاح طلب، سعید حجاریان و علی ربیعی (عضو شورای عالی امنیت ملی) تکذیب شد.

همه این ادعاها شاید برای این مطرح می شد که احمدی نژاد نسبت به سایر چهره های سیاسی ایران، کمتر شناخته شده بود. او در دههٔ شصت خورشیدی، چهار سال سمت معاون و فرماندار ماکو و خوی در استان آذربایجان غربی و دو سال سمت مشاور استاندار کردستان را بر عهده داشت. و در دوران جنگ ایران و عراق به عنوان داوطلب بسیج در قسمت‌های متعدد جبهه به ویژه مهندسی حضور پیدا کرده بود.

مهمترین سمت اجرایی احمدی نژاد تا پیش از شهرداری تهران، استانداری اردبیل در دولت هاشمی رفسنجانی بود. رئیس جمهوری که سردار سازندگی خوانده می شد و احمدی نژاد موفق به شکست وی در انتخابات 84 شد.

احمدی‌نژاد در سال ۱۳۷۲، در دولت دوم اکبر هاشمی رفسنجانی در شرایطی که به عنوان مشاور فرهنگی وزیر فرهنگ و آموزش عالی فعالیت می‌کرد به سمت استانداری استان تازه تأسیس اردبیل برگزیده شد و تا پایان کار دولت دوم رفسنجانی (سال ۱۳۷۶) این سمت را بر عهده داشت.

در زمان استانداری اردبیل، شکایت وی مبنی بر نشر اکاذیب از روزنامه سلام، همراه با کیفرخواست یکی از اعضای موتلفه از طرف نمایندگان، در روند تعطیلی روزنامه سلام در تیرماه ۱۳۸۷ مؤثر بود. این در حالی بود که وزارت اطلاعات به عنوان شاکی اصلی، شکایت خود را از روزنامه سلام پس گرفته بود.

وی پس از پایان فعالیت در اردبیل، در سال ۱۳۷۷ کاندیدای نخستین دوره انتخابات شورای شهر تهران و در سال ۱۳۷۸ کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از تهران زیر عنوان «فهرست ۳۰ نفره ائتلاف خط امام و رهبری» در کنار هاشمی رفسنجانی، علی لاریجانی و غلامعلی حدادعادل بود که در هر دو انتخابات ناکام شد. طنز ماجرا اینجاست که او رئیس ستاد انتخاباتی اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات دوره ششم مجلس شورای اسلامی در منطقه نارمک بود.

احمدی‌نژاد در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۲ و به دنبال پیروزی فهرست آبادگران در انتخابات دوم شورای اسلامی شهر تهران به عنوان شهردار این شهر توسط این شورا انتخاب شد و این، راه را برای پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری هموار کرد.

دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد کم حاشیه نبود. از مواضع ضدصهیونیستی او گرفته تا جملاتش علیه تحریم ها و قطعنامه ها، هر یک سوژه رسانه ای می شد. اوج این حاشیه ها به انتخابات 88 باز می گشت که برای چندین ماه کشور را درگیر التهابات سیاسی کرد.

احمدی نژاد در دولت دوم خود به دلیل بهادادن به اسفندیار رحیم مشایی و عزل وزیر اطلاعات دچار اختلافاتی شد که به قهر 11 روزه اش منتهی شد. او بعدها گفت که در ماه های پایانی دولتش اختیاری نداشته و مخالف مذاکراتی بوده که در عمان، وزیر وقت امور خارجه با آمریکا دنبال می کرد. مذاکراتی که عملا منتهی به برجام شد.

احمدی نژاد خوب یا بد، حالا یک چهره مدعی در سیاست ایران است. کسی که احساس می کند درستی مواضعش در رابطه با آمریکا برای برخی منتقدان اثبات شده و اعتراض ها به نابسامانی های اقتصادی در دولتش هم در دولت بعدی تکرار شده است.

او که یک رقیبش از دنیا رفته و رقبای دیگرش از رأس دو قوه مقننه و قضائیه کنار رفته اند، حالا شاید فرصت را برای حضور دوباره در پاستور مناسب می بند. هرچند به خوبی می داند که سابقه نهی رهبری و ردصلاحیت شورای نگهبان، کار او را برای حضور دوباره سخت کرده است.

در ادامه، بازنشر ویدئوی گفتگو با او را ببینید و درباره کارنامه مثبت یا منفی دولتی که در پیروزی سوم تیر حماسه ساز شد، نظر بدهید.

منبع: خبرفوری

1

حجم ویدیو: 57.74M | مدت زمان ویدیو: 00:44:18 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 82
  • مجید
    0

    احمدی نژاد یک اسطوره ضد امپریالیسم است و مدافع ضعفا در کل جهان وبا این حال که روحانی نبود به مراتب بالاتر از روحانیونی چون هاشمی ، خاتمی و حسن روحانی به دین و نظام و آرمانهای امام ره خدمت کرد وبه غیر از اصلاح طلبان اصولگرایان قاطبه مردم متوسط اورا میخواهند .

    نظرات شما -
    • حسین از ری
      0

      درود بر تو ای مرد

    • کاربر ناشناس
      0

      R Y ای خاک بر سر ما که امثال احمدی نژاد اسطوره مان شده کسی که مثلا با اون همه مدرک نمیتونس درس صحبت کنه تمام اختلاسها ودزدی ها از زمان اون شروع شد در اخر و خلاصه سگ زرد برادر شغاله

    • حسین
      0

      متاسفانه تو مملکت ما یه عده خوب می خورند و اهمیتی به فقرا نمی دهند این وسطا یکی مثل احمدی نژاد یه مدت به مردم خدمت می‌کنند و بعد دورش تموم میشه همان آش و همان کاسه.... مخالفین ایشون بگن اون اختلاسایی که کرده کجا رفته، تازه اگر درباره ثروت رفسنجانی بشنوید برق از سرتان میپرد

  • Mm
    0

    سلام درود بر رییس جمهور محبوب دل محرومین وپیرو واقعی خط رهبری

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      ایشون زمانی پیرو رهبری بودن...

    • مسعود
      0

      اصلا پیرو نباشه چی میشه مثلا؟

    • محمد
      0

      در ج مسعود پیرو رهبر نیستن که اینه وضعمون

  • محمود
    0

    آنهایی که خوب تاریخ می خوانند وبدون قصدوغرض اتفاقات را دنبال می کنند می دانند که احمدی نژاد در دور دوم بازهم با حرف و حدیث های فراوان وکمک نهادهایی مانند سپاه به قدرت رسید.

  • مهدی
    0

    دوستان لطف کن آقای احمدی نژاد و زیادی بزرگ نکنن اگر هم در انتخاب شرکت کرد به یه فرد رای بدیم که به درد زمونه و مشکلاتمون بخوره...

    نظرات شما -
    • علی
      0

      به هرکی که رای بدیم ،همین آش و همین کاسه ست اوضاع

    • حسین
      0

      چرا هر چی از احمدی انتقاد میشه همه منفی میدن.... معلومه مردم با تجربه شدن... احسنت به طرفداران حزب خدمت گزار

  • رحمانی
    0

    احمدی نژاد از وقتی به نصیحت رهبری گوش نکرد وکاندیدشد وقتی به تذکر رهبری اعتنا نکرد ومشایی را رئیس دفتر ریاست جمهوری کرد وقتی در پایان ریاست جمهوری اهانت ومتلک پرانی به رهبری را پیشه خود کرد ، وقتی رهبری نظام را دیکتاتور خواند وقتی علنا در مقابل قوه قضائیه ایستاد ، وقتی مکتب ایرانی ساخته مشایی را بر مکتب اسلام ترجیح داد ودهها مورد دیگر از این قبیل رفتارهای انحرافی ، برای همیشه مرده سیاسی شده است واین هیاهو ها هم هیچ تاثیری در تصمیم شوراز نگهبان نخواهد داشت .

    نظرات شما -
    • سید علی میرافضلی
      0

      آقاجون اینرحرفا خاله زنکیه... وقتی دارن ازنظر معیشت واقتصاد مردم نابود میشن. پیروخط این وآن کشکه... البته میدونم یکی مثل تو که ازطرف این حکومت داری ساپورت میشی و شکمت سیره رو نمیتونی بفهمی...

    • علی
      0

      مگه رئیس جمهور باید به دستور یا حرف کسی عمل کنه پس دیگه چرا انتخابش کنن مردم وقتی غلام حلقه بگوش باشه خوبی احمدی فقط همین بود که جلوی هیج کس سر خم نمیکرد وگرنه رئیس جمهورا کشکن یه دولت پنهانه که مملکت رو هر جور دلشون بخوا اداره میکنه

    • امیرعلی
      0

      ینی مغزت اندازه فندق نیس خداوکیلی آخه احمق رییس جمهوراگه نتونه ی رییس دفتربزاره یابرداره ک دیگه آخه اختیاری نداره ک میشه همون دیکتاتوری خواهشازرنزن طرفداریم میکنی یجوری کن ک نرینی

  • مسلم عقیلی
    0

    مرگ بر منافقین نفوذی و نفوذیان منافق رسوایی و خواری و خانه نشینی جریان و شبکه ی اختاپوسی نفوذ و نفاق بزودی نزدیک است دادگاه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار خواهد شد ..... آرزوی جریان نفوذ و نفاق برای انتخابات 1400 نه بلکه برای همیشه به گور خواهد رفت ...

    نظرات شما -
    • علی
      0

      بابا این شعارهای صدمن یه غاز خیلی وقته تاریخش به سر رسیده.....

    • ژکان
      0

      داش علی شعارجدید چیه شازده...

  • mehry
    0

    اگه یه مرد تو ایران باشه اونم دکتر احمدی نژاده بقیه دزد و خائن هستن درود بر دکتر احمدی نژاد

  • علی محمد صادقیان
    0

    یک بقال اگر کسی دوبار بدقولی کند دیگر به نسیه نمیدهد , با وجود اینهمه بدقولی و بدعهدی آمریکا, آیا آدم عاقل با آمریکا مذاکره میکند ؟

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      یک بقال حرفه طوری معامله میکند که کسی نتواند بد قولی کند مشکل امریکا بدقول بودنش نیست مشکل ساده لوح بودن ماست ما نیاز به مذاکره کنندگان حرفه ای احتیاج داریم فارق از جناح بندی های سیاسی

    • ف
      0

      احمدی میخواد جلوی دوربینها آمریکا و لوله کنه بفهمید

    • بهرام
      0

      وقتی مردم این همه تو عذاب هستن و کسی نمیفمه جز خودشون بالا دستیا که حقوق ۳۰ یا ۴۰میلیونی میگرین تو این دوره زمونه کم میارن وای به حال مردم با حقوق کارگری و کارمندی تا کی میخوان مذاکره نکنن مردم ختسه ان ب خدا

    • حسین
      0

      سیاست احمدی نژاد کمر آمریکا را به لرزه درآورد. اوباما با اون همه حیله گریش حریفش نشد ترامپ جای خود دارد.

  • مسعود پهلوان
    0

    سیاست نظام مشخص شد. اگر ترامپ دور بعد رای بیاره احمدی نژاد میاد رئیس جمهمور میشه و با ترامپ مذاکره می کنه. اگر ترامپ رای نیاره احمدی نژاد رد صلاحیت میشه. بیچاره مردم بیچاره مردم.

  • Sogend
    0

    حیات سیاسی احمدی نژاد تموم شده ن دیگه رای میاره ن برای شورایاری نیاوران هم ن تایید صلاحیت میشه ن رای میاره

    نظرات شما -
    • یکی مث خودت
      0

      چرت و پرت نگو لطفاً، همه میدونن احمدی نژاد تایید صلاحیت بشه، باباتم بهش رای میده، از ترس محبوبیتش، خودتونو خراب نکنید دیگه

  • ناشناس
    0

    شعار هر چی مرده احمدی بر میگرده

  • کاربر ناشناس
    0

    آدم عاقل ازیک سوراخ دوبار گزیده نمیشه زباله دان تاریخ

  • م
    0

    اگه تا الان ابهام بود در تأیید صلاحیتش اما با گفتن گفتگو با ترامپ حتما رد صلاحیتش میکنند ،احمدی نژاد هم دیگه پیر شده داره حرفایعجیبی میزنه

    نظرات شما -
    • یکی مث خودت
      0

      اتفاقا خیلی باهوشه. مگه روحانی نگفت مذاکره با امریکا،مذاکرات در جهت منافع ملی نبود، بود؟ . عزیزم شما ساده ای، خوب میکنه میگه، شما میدونی متن گفت و گو چیه؟مطمئنی هر چی الآن میگه بعد هم همونو میگه؟

  • کارمند
    0

    زمان آقای احمدی نژاد معیشت کارمندان هلال احمر بد نبود الان حقوق من اندازه زمان احمدی نژاده پس از گذشت 7 سال ... قضاوت با شما

  • محسن
    0

    دیگه هیچکس مورد اعتماد مردم نیست... یعنی تا اخرعمرمون بشینیم فریب بخوریم که یه عده ازخودیها بیان و چپاول کنن؟ این همون حکومتیه که اسلام گفته؟

  • REZA
    0

    زمان دکتر محمود احمدی نژاد مسکن مهر تاسیس شد در زمان احمدی نژاد سهام عدالت به 49میلیون نفر داد که امروز سهام برای کمیته امداد و بهزیستی 18میلیون تومان و برای دیگر افراد 12تا 9میلیون تومان در زمان احمدی نژاد در زمان احمدی نژاد یارانه برای مردم اختصاص داد که باید الان نفر 250 تومان باش ولی دولت روحانی از مردم درذ میکند اقتصاد ایران خوب بود و همه اینها برای مردم ایران بود حالا دولت هشتم و هفتم بررسی میکنم در دولت خاتمی بزرگتر ین کارخانه چیت سازی با در ایران و خاورمیانه بسته شد این کار خانه با 3000هراز تعطیل شد در سال 83 در زمان خاتمی گفتگو تمندن راه انداخت که فایده نداشت در زمان خاتمی .....اما در دولت پنچم وششم زمانی هاشمی رفسنجانی فقط به شرکت خصوص بود با راه اندازی شرکت خصوصی الان کارگر ها با با شرکت قرار بندند من کارگر با ترس لرز سال یکبار التماس با صاحب شرکت که قرار من تمدید کن ....ولی احمدی نژاد به فکر مردم ایران بود ان شاءالله 1400دوباره رییس جمهور شود

  • لیلا زحمتکش
    0

    با سلام پس از اجرای ناقص طرح یارانه که قرار بود یارانه حامل های انرژی به بخش تولید داده بشه واجرا نشد بسیاری از واحدهای تولیدی تعطیل شدند چون حتی از عهده هزینه برق برنمیومدند وایشون با ژست برقراری یارانه به نفع فقرا. که بد اجرا شد کمر تولید رو شکست وتعدادی زیادی کارخانه تعطیل شدند.در زمان ایشون حالا با شو من بازیها وبگم بگم وِِِکاری نداریمِ

    نظرات شما -
    • یکی مث خودت
      0

      چرت و پرت نگو، یارانه کار تولید رو نخوابوند امثال اونی که طرح توجیهی داد پولو برای کار و تولید صرف نکرد، یکی مث منو تو یه دروغ گو خائن بود که نقدینگی رو با وام های زود بازده مشاغل کوچک به بازار تزریق کرد نقدینگی رفت بالا شد تورم، دستمزد و مواد اولیه رفت بالا و الی اخر وگرنه قبل از رایانه تولید کننده داشت مفت میچرید. یکی مث رسانه خبر فوری که هزار مقصود داره از این تیترش و باهاش خیلی چیزا رو میفهمه که امثال شماها نمیفهمین, همین جوری دورتون زدن بیچاره ها، خبر فوری ها زیادن عاقل کمه، البته اینا هم نمیفهمن، اینا مزدورن، خداشون پوله، کاری ندارن 70 میلیون چطوری به فنا برن، برای یه مشت خدا نشناس دزد خوب کار میکنن، نه دنیا دارن نه آخرت.

  • ناشناس
    0

    خبر فوری چرد وقتی از احمدی نژاد طرفداری میکنیم کامنتمو نمیزاری تو سایت

  • مرتضی
    0

    مطمئن باشید ایشان خیلی خوب کار کردند مخصوصا برای قشر فقرا واگر کاندید شوند چه می شود با رای بسیار بالا

  • محمد
    0

    به نظرم آقای احمدی نژاد خیلی خوب اگر این مسکن مهرها نبود الان تو این تهران هیچ کس نمی توست زندگی کنه ما هر چی داریم اول خدا بعد سایه سر احمدی نژاد اون یاور امام زمان عج هست و امام زمان همیشه کمکش میکنه بیخودی انگ بهش نزنید خواهشن گناه کار میشوید

  • علی
    0

    کاش مچ پام میشکست به روحانی رای نمیدادم...با تمام نقدهای که به احمدی نژاد دارم ولی خیلی دوستش دارم

    نظرات شما -
    • یکی مث خودت
      0

      مچ پاش سالمه، من لایک کردم

  • جابر
    0

    احمدی نژاد بیا وانتقام خون سردار رابگیر...سردار رقربانی حماقتهای دولت تزویر شد

  • حسین
    0

    احمدئ نژاد اگر برای پول دارا خوب نبود برای مردم فقیر خیلئ خوب بود عکس هوای جنوب شرق پیش از احمدی نژاد وبع

    نظرات شما -
    • یه ایرانی
      0

      فقیر نه برای گداها که منتر صدقه نشستن!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    امیدوارم دکتر احمدی نایید صلاحیت بشوند.. برای اینکه مردم... به خصوص مردم پابرهنه.... از شخص دیگری. خیری ندیدند.. برای دکتر محمود احمدی همان قدر کافی است که یک پیرزن در دورترین نقاط کشور دستان خود را به طرف اسمان بلند میکند وبرای ایشان دعای خیر طلب می کند.. اصلا امثال شما کی باشید که از دکتر احمدی رضایت داشته باشید.. یا نداشته باشید..خداوند بزرگ وحق تعالی باید از کسی راضی باشد.. نه سیاسی بی انصاف. مرفه بی احساس بی درد.. حال مگر حتما باید انقلابی باشد تا خدمت کند.. حال اگر یک شخص باسواد دلسوز خدا ترس. برای خلق خدا جان بکند. زحمت بکشد..تو روستاهای محروم برای گره گشای مشکلاتشان تو گرمای 45درجه یاسرمای 20درجه زیر صفر تک دو بزند برای حل مشکلات چه اشکالی دارد..که مورد غضب اقایون به اصطلاح انقلابی قرار گیرد... دورود بر شرف تو دکتر احمدی.. فرزند ملت.. مردی از جنس خود. مردم..

  • رضا
    0

    خبر فوری اصولگرا بدان تنها راه رییس جمهور شدن یک اصولگرا رد صلاحیت محموده پس اینقد خبر کار نکن تا میزان محبوبیت رو بسنجی .....

    نظرات شما -
    • امیرعلی
      0

      ببندبابا حالااصلاح طلبای عن چیکارکردن ک توخودتی پاره میکنی.رو نیس ک سنگ پای قزوینه

  • یا حسین
    0

    اقای احمدی نژاد گل دوستت دارم

  • هادی
    0

    احمدی نژاد مناسب ترین گزینه موجوده البته اگه مثل سال های قبل باشه همونی که مسکن مهر و چهل و پنج دلار یارانه میداد همونی که فکر فقیر بود. مطمعنم اگه بود جرات نمیکردند سردار رو بزنن. ننگ به دولت تزویر

    نظرات شما -
    • سیدرسول موسوی
      0

      آق هادی شما یارانه را به دلار میگرفتی؟ چرا به ما به تومن میدادند؟

    • چاوش کاظمی
      0

      ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا چه ربطی به احمدی‌نژاد و روحانی داره؟ . ذره ای تعقل هم نیست!

    • ا
      0

      ححححح

  • سیدرسول موسوی
    0

    یک نفر یهودی با یک نفرمسیحی با فاصله 10 متر نشسته بودند گدایی میکردند مردم به طرف مسیحی میرفتند پول میدادند امابه یهودی پول نمیدادند شخصی به یهودی میگه از اینجا برو کسی به تو پول نمیده یهودی به مسیحی میگه داداش این آقا میخواد به ما کاسبی یاد بده حالا کاربران عزیز کمی تفکر کشوری که رتبه دوم یا سوم انرژی و منابع دیگر داره نه برای مالکیت ویلاهای عربی عقاب بازی کویرنوردی شاسی بلند سواری و کباب بره بلکه برای اجاره واحد50متری قیمت مرغ وپیاز و زنده ماندن به رعشه افتاده

  • مهدی
    0

    بهترین رییس جمهور ایران دکتر محمود احمدی نژاد

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      بهترین رئیس جمهور بود تنها امید ملت همین مرده

    • خان
      0

      اتفاقا بدترین رئیس جمهور بود حدود 750 میلیارد دلار را در دوران قدرت دود کرد رفت هوا . با ندادن یارانه پخش تولید و .... بیش از 1000 کارخانه های تولیدی بزرگ و کوچک تعطیل و بیش از چند میلیون کارگر بیکار شدند . اون زمانیکه ایشان رئیس بود از قدرت دلار های نفتی که بشکه 120 دلار بود که ولخرجی میکرد نه الان که فقط روزی دوبست تا سیصد هزار بشکه نفت بفروش میره. گول تبلیغات یک عده عوام نخوریم .احمدی نژاد دیگه تمام شد .

  • مهدی
    0

    دکتر محمود احمدی نژاد مرد کار و عمل نه حرف و نه دغل تمام دقایق ریاست جمهوری مایه خیر و برکت برای مردم بود طرح مسکن مهر. سهام عدالت یارانه ها بنگاه های زود بازده قانون خدمات مدیریتی کشور صندوق مهر رضا بالا بردن سطح رفاه مردم تغییر و حذف مدیران نالایق مردمی بودن قاطیت داشتن و شجاع بودن سهمیه بندی انرژی سفرهای استانی زنده کردن نام امام زمان در جهان کارهای عمرانی فراوان انقلابی بودن و ... بهترین رییس جمهور ایران درود فراوان برای ایشان

    نظرات شما -
    • tofan
      0

      بله همینطور است احمدی نژاد ازروحانی دلسوزتراست وبهتروجسورتر است

    • tofan
      0

      بله همینطور است ازروحانی دلسوزتراست وبهتزوجسورتر است

    • A.m
      0

      کم چرت بگو خودتو خر حساب میکنی یا ملتو

    • حسین
      0

      اگر مزاحما اجازه می دادند کاری می کرد که امروز به تحریم‌ها بخندیم

  • داروغه
    0

    دوستان مطمعا باشید ریس جمهور بعدی احمدی نژاد هستش چون ترامپ و احمدی نژاد دقیقا مثل هم هستن

  • بهلول
    0

    مرتضوی در دوران اوگند بسیار زده مثل طبری الان.حرف حدیث ها بود درمورد شستاوغیره .دردوران اوبودکه مسکن یهوچند برابرشدالان که دلارومسکن ترمز بریده اینها هیچ کاره اند.و.......

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      تازه مدارکی پیدا شده که نشون میده قاتل هابیل هم دولت احمدی نژاد بود.... یکم تاریخ بخونید بعد نظر بدید

  • احمد
    0

    خواهشمندم دیگر این آدم دروغگو راوتهمت زن را ومنافق گونه ووحدت شکن را برای مردم قالب نکنید

  • سر و ته یه کرباس...
    0

    شریک دزد و رفیق قافله همینها هستند همشون!

    نظرات شما -
    • یکی مث خودت
      0

      منظورت خبر فوریه دیگه؟

  • امیرعلی.شهاب فر
    0

    با سلام و احترام خدمت دوستان....فقط اینو بدونیم پدر گرانقدر دکتر احمدی نژاد یه آهنگر بودن....سرسفریی که نونش حلال بوده بزرگ شده اند.پس دقیقا فرق حرام و حلال را میفهمه ....امروز مملکت ما شدیدا به یه نفر که برادرش و اطرافیانش دزد نباشد نیاز دارد.

  • میرزایی
    0

    انصافا اینو بدون هیچ جهتی میخوام بگم خداییش همه خبر گذاریها با وینکه با نیش و کنایه هر روز به احمدی نژاد اتهام و حمله و تمسخر میکننش اما اون هرروز طرفداراش بیشتر میشه #مردی_از_جنس_مردم +خبر فوری کامنتو بزار

  • دروغ سنج
    0

    واقعا براتون متاسفم، هنوز نه به داره نه به باره، به رعشه افتادین، چه خبره، اصلاح طلب جنایتکار و اصول گرای دزد هر دو از احمدی نژاد هراسانید.

  • صداقت
    0

    مردم احمدی نژاد را با هیچکدام از کاندیدا های قبلی،فعلی وبعدی ریاست جمهوری عوض نمی کنند.چون بجز،دولت شهید رجایی ودولت مقام معظم رهبری،بقیه دولت ها سالم نبودند وبه ضرر مردم کار کرده اند.دولت سوم درتاریخ انقلاب که مردمی بود محبوب مردم وخار چشم رانت خواران احمدی نژاد بود

    نظرات شما -
    • چاوش کاظمی
      0

      دولت مرحوم رجایی که اصلا عمری نداشت! دولت آیت الله خامنه ای هم کشور بصورت پارلمانی مدیریت می شد و رئیس جمهور یک عنوان تقریبا تشریفاتی بود. لطفا به جای احساس با منطق نظر بدید.

  • خان
    0

    متاسفانه یک عده که منافع شان با روی کار آمدن احمدی نژاد دوباره فعال میشود از الان دارند برای آمدن او تبلیغات زود هنگام میکنند . نمیدانند که او در دوران ریاست جمهوری چندین بار عدم التزام عملی به ولایت فقیه و قانون اساسی داشته و صلاحیت ندارد . البته این هم را باید مد نظر داشت که هم کیشان او نیمی از مجلس یازدهم را تصرف کردند . و حلقه مشایحی دوباره فعال شده

  • ناظر
    0

    هاشمی مغلوب احمدی نژاد شد؟ اشتباه نکن خبر فوری! هاشمی مغلوب مردم جاهل شد. فقطم هاشمی نبود! خیلیا مغلوب این جهل شدند. نمونش امیرکبیر و مصدق و خیلیای دیگه که انتظار داشتم شما بهتر از من بدونی. الانم که دامن خود همین مردمو گرفته. یه خورده دیدتو وسیعتر کن. اقلا یه متر اونورتر از نوک دماغت . . .

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      دلیل شکست هاشمی و بعدش خاتمی جهل نیست نشان از شعور بالای ملته... اگر اصلاح طلبان و اصول گرایان به جای کارهای حزبی و کاندیدا تراشیدن با مردم روابط برقرار می کردن شاید رای می آوردن.... درود بر دولت مردمی و فراجناحی

  • ناظر
    0

    وضعیت اقتصادی زمان روحانی با زمان احمدی نژاد رو هیچ عاقلی نمیتونه با هم مقایسه کنه. زمان احمدی نژاد ابر و باد و مه و خورشید و دلارهای بی سابقه نفتی و اوباما و اروپا و همه در خدمت اقتصاد ایران بودند. در زمان روحانی هم او مدت که اوباما بود دیدید که همه چیز گل و بلبل بود. الان ولی همه چیز بسته شده شما یک ریال پول نمیتونی جابجا کنی. خدا به انسان عقل داده. خیلی سخته فهموندن به کسی که پول گرفته خودشه بزنه به نفهمی . . .

  • نهضت بسوی بهار
    0

    اما یک سوال فنی: حالا اگر غیر از احمدی نژاد شخص دیگری رئیس جمهور می شد "عملا" چه خدماتی به مردم ارائه می داد؟!(با توجه به عملکرد دول قبلی و دولت کنونی) فقط و فقط جواب عقلانی و منطقی

  • Ali
    0

    داشتن نظراتو میخوندم هنوزم ب نظرم بعضیا هستن ک اگر باز روحانی بتونه کاندید شه بهش رای میدن ب خاطره همینه ک میگم دلار بشه ۱۰۰ هزار تومن هم میگم حق مردمه چون همش انتخاب خودشونه چشاتو باز کنید و مثه اون ساله رای گیری با شعار آزادی رای ندید و تو خیابونا نرقصید. ب امید بازگشت دکتر احمدنژاد

  • بی طرف
    0

    همه اش فریب و نیرنگ..کدومشون چه گلی زدن سر مردم. هر کدوم میان سر کار فقط جیب مفت خورهای دورو بر شون رو پر میکنن.بزک نمیر بهار میاد....

  • حسین
    0

    بالاخره یک سایت بی طرف حرف زد... همینطوری پیش بروید حواشی از بین می‌رود و فکری به حال مردم می شود

  • چاوش کاظمی
    0

    مردم عادی احمدی‌نژاد رو دوست ندارند بلکه از روحانی و سیاست های دولت دوازدهم منزجر شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها