رییس ستاد اربعین بانک پارسیان اعلام کرد:

تمهیدات بانک پارسیان برای زائرین اربعین حسینی

بانک پارسیان همانند سال های گذشته و تجارب موفقی که در زمینه خدمت رسانی به زایران اربعین سید و سالار شهیدان داشته است، امسال نیز خدمت رسانی خود را اجرایی خواهد کرد.

تمهیدات بانک پارسیان برای زائرین اربعین حسینی

به گزارش خیر فوری و به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان ، رییس ستاد اربعین حسینی بانک پارسیان در تشریح نحوه خدمات رسانی بانک پارسیان، گفت: 4 دستگاه خودروی حامل خودپرداز سیار در مناطق مرزی چون شلمچه، چزابه، مهران و خسروی پس از تجهیز کامل و آماده سازی درمکان های مورد اشاره قرارگرفته اند که از اول آبان ماه سال جاری خدمت دهی خود را آغاز کرده اند.
بهنام حسین پورخاطر نشان کرد : همچنین شعب اهواز، ایلام ، فردوسی،کرمانشاه وخرمشهر بانک پارسیان به عنوان شعب ON CALL جهت انجام عملیات پول گذاری دستگاه خودپرداز در شهرهای شلمچه ، چزابه ،خسروی و مهران تعیین شده اند. از سوی دیگر شعب ایلام و خرمشهر بانک پارسیان نیز به عنوان شعب کشیک تعیین شدند تا وظیفه خدمت رسانی به زائرین محترم اربعین حسینی را برعهده داشته باشند.
وی در خصوص افزایش سقف پرداخت نقدی دستگاه های خودپرداز گفت: اقدامات لازم درخصوص افزایش سقف پرداخت نقدی از دستگاه های خودپرداز که مبلغ 5میلیون ریال به صورت درون بانکی در مرزهای خارجی کشور در استان های خوزستان ، ایلام و کرمانشاه صورت گرفته است که از اول آبان ماه سال جاری اجرایی شده است و همچنین زیرساخت ها و بسترهای لازم درخصوص تهیه نرم افزار خودپرداز آماده گردیده است و خودپردازهای ارزی درمرزهای خروجی کشور شامل شلمچه ، چزابه، مهران و خسروی مستقر شده اند و دراوایل هفته جاری دستگاه های خودپرداز نسبت به پرداخت نقدی ارز دینارعراق به زائران ازطریق کارت های صادره کلیه بانک ها آماده خدمت رسانی خواهد بود.
بهنام حسین پور در ادامه با اشاره به اخذ مجوز استقرار دستگاه های خودپرداز در شهرهای کربلا و نجف، گفت : دستگاه های مذکور درحال استقرار در شهرهای کربلا و نجف هستند که طی هفته جاری به امید خدا آماده ارائه دینار عراق به متقاضیان ازطریق کلیه بانک های صادره می باشد که آدرس محل استقرار آنها متعاقبا اعلام خواهد شد.
ریس ستاد اربعین بانک پارسیان همچنین از استقرار همکاران در محل خودپردازهای ریال و درمرزهای خروجی کشور و همچنین کشور عراق همکاران بانکی جهت ارائه اطلاعات و انجام مساعدت و مشاوره به زائران درخصوص مسائل بانکی و همچنین نسبت نصب حدود بیش از 200 دستگاه کارت خوان در شهرهای نجف ، کربلا ، کوفه و بغداد همچنین در اماکن تجاری ، خدماتی و فروشگاه ها توسط شرکت تجارت الکترونیک بانک پارسیان خبر داد.
انجام هماهنگی های لازم با سفارت جمهوری اسلامی ایران درکشورعراق و ستاد حج و زیارت کشور جهت استقرار کارت خوان در محل بعثه نمایندگی مقام معظم رهبری در شهرهای نجف ، کاظمین که با هدف تامین دینار عراق در شهرهای مذکور با مدخلیت سفارت ایران برای پرداخت وجه نقد به زائران متقاضی با حضور همکاران این بانک از دیگر خدمات بانک برای زایران اربعین حسینی است.
لازم به ذکر است که موارد یاد شده علاوه بر خدماتی است که ازسوی شعبه بغداد و نجف بانک پارسیان درایام اربعین حسینی به زائرین حسینی ارائه می شود.

40

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها