دادستان مازندران از ورود دستگاه قضايي به مشكل دفن زباله در رامسر خبر داد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از ورود دستگاه قضایی این استان به مشکل دفن زباله در منطقه‌ای جواهرده خبر داد.

دادستان مازندران از ورود دستگاه قضايي به مشكل دفن زباله در رامسر خبر داد

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری میزان، این روز‌ها رامسر عروس شهر‌های ایران با داشتن جنگل‌های بکر و سواحل زیبا با انبوهی از زباله مواجه شده و چهره زیبای شهر به زباله دانی پر از آلودگی تبدیل شده است.

در بازدید اخیر مسئولان از سایت زباله اشکته چال در جواهرده رامسر عنوان شد که سایت از حد ظرفیت واقعی خود پر شده و دیگر جایی برای انباشت زباله وجود ندارد.

حجت الاسلام اسداله جعفری از ورود دستگاه قضایی به این موضوع خبر داد و اظهارکرد: پیرامون مشکلات، حوادث بهداشتی و زیست محیطی ناشی از دفن زباله در جنگل رامسر که از سوی شهرداری این منطقه انجام گرفته، تحقیقات و استعلامات لازم در این خصوص صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران افزود: با اقدامات قانونی انجام شده پرونده قضایی تشکیل که پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت به دادسرای عمومی و انقلاب ساری ارسال شد.

این مقام قضایی با بیان اینکه مشکل مطرح شده در برخی از شهرستان‌های استان نیز وجود دارد، تاکید کرد: لازم است بودجه و امکانات کافی برای رفع آن از سوی مسئولان امر اختصاص یابد و برای ایجاد یک کارگاه زباله سوز در یکی از شهرستان‌های رامسر، تنکابن و یا عباس آباد اقدام تا بطور کلی مشکل زباله در غرب استان رفع شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها