امام جمعه شهرکرد: بنی‌صدر را مردم انتخاب کردند؛ امام ماه‌ها او را تحمل کرد / آنقدر فرصت داد تا خود مردم به تصمیم غلط‌شان پی ببرند

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نیروهای انتظامی باید نقش پررنگ‌تری در برخورد با آسیب‌های اجتماعی ایفا کنند.

امام جمعه شهرکرد: بنی‌صدر را مردم انتخاب کردند؛ امام ماه‌ها او را تحمل کرد / آنقدر فرصت داد تا خود مردم به تصمیم غلط‌شان پی ببرند

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد خطاب به علما و اساتید دانشگاه گفت: امروز باید با درس گرفتن از شهید چمران دانش‌آموزی و علم توحیدی را بیاموزیم و در جامعه نشر بدهیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن روز اصناف ادامه داد: سلامت در صنوف و حرکت در مرز دین و پاکی‌ها نکته مهمی است که اصناف باید بیشتر گذشته به آن دقت کنند هرچند در همین رزمایش مواسات دیدیم که چطور اصناف در کمک رساندن به مردم و فقرا خوش درخشیدند.

وی با اشاره به سالروز تصمیم مجلس برای تصمیم‌گیری در خصوص کفایت سیاسی بنی‌صدر، یادآوری کرد: بنی‌صدر را مردم انتخاب کردند و حضرت امام خمینی(ره) ماه‌ها او را تحمل کرد و آنقدر فرصت داد تا خود مردم به تصمیم غلط‌شان پی ببرند و در نهایت مجلس عدم کفایت سیاسی را تایید و حضرت امام (ره) وی را عزل کرد.

نکونام با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی با فرمان امام خمینی(ره) توضیح داد: امروز تبلیغ فقط مختص سازمان تبلیغات نیست و به برکت گسترش فضای مجازی در بین مردم همه مردم می‌توانند مستمرا در این فضا امربه معروف و نهی از منکر کنند و در واقع این فضا بستر را برای گسترش دین آماده کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با انتقاد از برخی هنجارشکنی‌ها در حوزه حجاب و عفاف تذکر داد: امروز در برخی از مراکز تفریحی و گردشگری و در برخی از مراکز قایق‌رانی می‌بینیم هنجارشکنی اتفاق می‌افتد و مسؤولان باید از این موارد جلوگیری کنند.

وی با اشاره به آغاز دهه کرامت در هفته آینده، بیان کرد: حضرت فاطمه معصومه الگوی عفاف و پاکدامنی برای دختران ماست، به لطف خداوند امروز دخترانی داریم که با افتخار حجاب را پذیرفته و از آن پاسداری می‌کنند؛ اما عده‌ای هم عالمانه یا جاهلانه به مسئله حجاب بی‌حرمتی می‌کنند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با درخواست از مردم برای برخورد با هنجارشنکی‌ها، توضیح داد: امروز ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نیروهای انتظامی باید نقش پررنگ‌تری در برخورد با آسیب‌های اجتماعی ایفا کنند.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • جمعه
    0

    آقای روحانی .و احمدی نژاد را هم مردم انتخاب کردند ..چه شد ...چون مردم مستضعف را همه را کشتند که مستضعفین وجود نداشته باشد ..حکومت هم این را میخواست .پس کاری به کار آنها نداشتند .و حکومت کردند

  • کاربر ناشناس
    0

    بنی صدر بهتر از روحانی بود

  • کاربر ناشناس
    0

    بنی صدر. از شماها. دزدها. بهتر بود. حداقل. دزد نبود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها