فلاحت پيشه در گفت و گو با خبرفوري:

وزراي پيشنهادي علوم و نيرو شانس بالايي براي راي آوري دارند/فضاي مجلس مثبت است

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس از نظر مثبت مجلس به وزراي پيشنهادي علوم و نيرو خبر داد.

وزراي پيشنهادي علوم و نيرو شانس بالايي براي راي آوري دارند/فضاي مجلس مثبت است

حشمت الله فلاحت پيشه نماينده مردم اسلام آباد در مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار سياسي خبرفوري درباره نظر نمايندگان مجلس پيرامون وزراي پيشنهادي علوم و نيرو اظهار كرد: در هفته گذشته همانطور كه بنده مطلع هستم تمامي فراكسيون هاي مجلس با دو وزير پيشنهادي علوم و نيرو جلسه داشتند و مطالبات خود را مطرح كردند.

وي تاكيد كرد: برآيند اوليه بنده اين است كه باتوجه به رويكرد نمايندگان مجلس اردكانيان و غلامي براي حضور در وزارت نيرو و علوم راي اعتماد لازم را كسب خواهند كرد.

نماينده مردم اسلام آباد با مثبت دانستن برنامه پيشنهادي وزير نيرو خاطرنشان كرد: اردكانيان با توجه به رويكرد و كارنامه كاري كه در حوزه نيرو دارد و در اين راستا نيز تحصيل كرده است بدون شك در صورت كسب راي اعتماد نمايندگان از نظر بنده وزير خوبي در اين وزارتخانه خواهد بود.

فلاحت پيشه تاكيد كرد: فضاي خوبي در بين نمايندگان نسبت به اردكانيان حاكم است و وي براي جذب راي نمايندگان از شانس بالايي برخوردار است.

وي درباره غلامي نيز گفت: وزير پيشنهادي علوم نيز گزينه اي دانشگاهي است و در حيطه مديريت در دانشگاه بوعلي عملكرد مثبتي داشته است.

نماينده مردم اسلام آباد در مجلس تصريح كرد: عليرغم مخالفت برخي از نمايندگان در فراكسيون اميد با وزير پيشنهادي علوم غلامي برنامه هاي مشخص و البته مدوني را براي وزارت علوم در جلسات با فراكسيون هاي مجلس ارائه داده است كه در صورت اجرايي شدن آنها نظام دانشگاهي كشور با تحول خوبي روبه رو خواهد شد.

فلاحت پيشه تاكيد كرد: از نظر بنده فضاي خوبي نسبت به دو گزينه پيشنهادي روحاني در مجلس وجود دارد ولي بدون شك تصميم گيرنده اصلي درباره حضور غلامي و اردكانيان در وزارت علوم و نيرو نمايندگان هستند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رسول خادمی
    0

    سلام.اقا مبارکه با.ارزوی توفیقات روز افزون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها