وجود مشکل لوله‌کشی و آبرسانی در بسیاری از استان‌ها

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سوابق مثبت اردکانیان در حوزه آبی به نظر می‌رسد که وی بتواند مشکلات موجود در حوزه آب کشور را برطرف کند.

وجود مشکل لوله‌کشی و آبرسانی در بسیاری از استان‌ها

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم ، حسینعلی شهریاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اردکانیان گزینه مناسبی برای وزارت نیرو است؛ سوابق علمی و کاری وی بیانگر تخصص وزیر پیشنهادی نیرو در زمینه منابع آب است و با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور در موضوع آب مطرح می‌شود انتظار می‌رود که اردکانیان بتواند این مشکلات را رفع و رجوع کند.

وی ادامه داد: امید می‌رود که اردکانیان در رفع چالش‌های وزارت نیرو موفق باشد، البته با دیدن کارنامه کاری وی این ابهام که شاید وزیر پیشنهادی نیرو نتواند در این عرصه اقدامات موثری بردارد به طور کامل از بین می‌رود و با توجه به سوابق مثبت اردکانیان در حوزه آبی به نظر می‌رسد که وی بتواند مشکلات موجود در حوزه آب کشور را برطرف کند.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به انتظار مجلس از وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم ، گفت: حل مشکلات آبی کشور یکی از مهم‌ترین انتظارات از اردکانیان است، چرا که در حال حاضر بسیاری از استان‌ها با مشکل لوله‌کشی و آبرسانی روبه‌رو هستند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که چند هزار روستا در سیستان و بلوچستان با تانکر آبرسانی می‌شود، اظهار کرد: با انتقال آب از دریای عمان می‌توان بسیاری از مشکلات سیستان و بلوچستان و استان کرمان را برطرف کرد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها