راز رسیدن به خودکفایی موشکی از زبان سردار حاجی‌زاده

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه روحیه جهادی اصلی‌ترین عامل پیشرفت در صنعت موشکی بود، گفت: دانشمندان و متخصصان جوان ما مخلصانه پای کار آمدند و در مدت کوتاهی به دانش موشک نقطه زن دست پیدا کردند.

راز رسیدن به خودکفایی موشکی از زبان سردار حاجی‌زاده

نشست صمیمی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) با سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه ۲۵ خبرداد ماه) در سالن همایش های صدرا برگزار شد.

سردار حاجی زاده در این مراسم به شاخصه‌های پیشرفت صنعت دفاعی اشاره کرد و اظهار داشت: روحیه جهادی اصلی‌ترین عامل پیشرفت و رسیدن به خودکفایی در صنعت موشکی بود؛ دانشمندان و متخصصان جوان ما مخلصانه پای کار آمدند و در مدت کوتاهی به دانش موشک نقطه زن دست پیدا کردند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه خطاب به اعضای هیئت علمی دانشگاه بقیه الله(عج) گفت: تلفیق رشته های تخصصی در صنعت دفاعی همواره برای ما دست آوردهای بزرگی به بار آورده است، شما نیز با ورود به حوزه های میان رشته ای می توانید سدهای پیش روی توسعه و پیشرفتتان را بشکنید.

در این مراسم علیرضا جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) نیز ضمن بیان تاریخچه تأسیس این دانشگاه، به گوشه ای از خدمات و مأموریت های این مجموعه بزرگ آموزشی و درمانی اشاره کرد.

منبع: فارس

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    0

    عاشقتیم سردار

  • عباس
    0

    سردار عزیزم حاجی زاده دوستت دارم هر موقع می بینمت از رسانه ها ذوق می زنم که هنوز مرد داریم دست حق نگهدارت

  • لیانا
    0

    سردار عزیز خاک زیر پای شما برای ما تربت است شما با خدا بودید و به فکر مردم و ناموس وطن بودید ولی دولت مردان چشم به لبخند غربیها بودند که مردم را به فلاکت کشیده اند شما در تاریکی شب به فکر آرامش خواب من بودید ولی دولت مردان در روز به فکر غذای سگشان با دلار ۴۲۰۰ بودند. سردار عزیز تا ابد سربلند باشید

    نظرات شما -
    • بختیاری
      0

      سردار عزیز خدا پشت وپناهت باشد انشا الله موفق باشید برادر عزیز

    • کاربر ناشناس
      0

      سرداران عزیزی مثل شهید سلیمانی وسردارعزیز حاجی زاده چشم وچراغ این کشور هستند.

    • محمد
      0

      دوستت دارم سردار دلها خدا قوت

  • ایمان امینی
    0

    درود به شرفت سردار .خیلی مردی .کاش مشکلات این کشور رو میسپردن به دست توانای شما و همکاران بزگوارتان در سپاه.خداوند پشت و پناهتان باد.پاینده باشید.

  • کاربر ناشناس
    0

    حاج سلیمانی دیگرید برای ما .شما ی چراغ هستید در شب ظلمت .ممنونیم ازشما .مادیگه امیدی درایران نداریم .ولی امسال شما توی دلم ماسوسوی امید است

  • حجت
    0

    به جای موشک نقطه رن بهتره بگویید موشک هواپیما. مسافرلری زن موشک ناو خودی زن و.....

  • ۰۰۰
    0

    علاوه برا سردار حاجی زاده این دوستیم که هرسه تا پیامو دیس لایک کرده در قلب ما جا داره .امیدوارم بخاطر تصمیماتمون کمتر پشیمون بشیم حداقل ...

  • رتبه 4 کنکور
    0

    حاج اقا تقبل الله.از کرونا یاب چه خبر؟ این دستگاهو چرا در اختیار دیگر کشور ها قرار نمی دهید که مرگ کمتر شود

    نظرات شما -
    • ثنا
      0

      کاش یکم عقل داشتیت این همه سپاه زحمت میکه اونموقع اینقدر نامردید نباید سپاه تلاش کنه تا مجبور باشیید ناموستون رو زیر داعشی ها ببینید یه اشتباه کردن که اونم بخاطر نفوذی ها بود معذ رت خواهی هم کردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها