ماجرای تجاوز سرایدار مدرسه به دختر دانش آموز چه بود؟

انتشار خبری مبنی بر تجاوز سرایدار مدرسه به دانش آموز دختر در حالی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی این مساله را تکذیب کرده است.

ماجرای تجاوز سرایدار مدرسه به دختر دانش آموز چه بود؟

به گزارش خبر فوری اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آزار دانش آموز دختر پایه ششمی توسط سرایدار مدرسه در روستای اسلام آباد واقع در شهرستان ارومیه واکنش هایی را در پی داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی درخصوص جزئیات این حادثه می‌گوید: روز گذشته والدین یکی از دانش آموزان مدرسه ابتدایی راه شهدا از سرایدار مدرسه شکایت کرده‌اند که گویا در شکایت عنوان شده سرایدار مدرسه، دانش آموز آنها را در آغوش گرفته و به حریم شخصی وی تجاوز کرده است.

در خصوص آزار دانش آموز دختر پایه ششمی توسط سرایدار مدرسه در روستای اسلام آباد ارومیه اخبار پیرامون این موضوع را در زیر مرور می کنیم:

حمله اهالی خشمگین محله ای به مدرسه دخترانه در ارومیه/ ادعای آزار دختر 12 ساله

اهالی محله ای در ارومیه با ادعای آزار دانش آموز 12 ساله ای در مدرسه، به آن مدرسه حمله کردند.( قبلا متن کامل این خبر در خبر فوری منتشر شده است )

تجاوز به دختر دانش آموز در اسلام آباد ارومیه تکذیب شد

فرماندار ارومیه گفت: اخبار غیر موثق در فضای مجازی را تکذیب می کنم. ( قبلا متن کامل این خبر در خبر فوری منتشر شده است )

دستور ویژه وزیر برای بررسی موضوع آزار و اذیت دختر دانش‌آموز

سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش به بازرس ویژه وزیر دستور ویژه‌ای برای بررسی موضوع آزار و اذیت یک دختر دانش آموز توسط سرایدار مدرسه در ارومیه صادر کرد. ( قبلا متن کامل این خبر در خبر فوری منتشر شده است )

خبرهای کودک آزاری نسبت به خبرها و حوادث دیگر بیشتر در شبکه های اجتماعی منتشر میشوند و خانواده ها باید بیشتر از فرزندان خود مراقبت نمایند و از همه مهمتر اموزش های لازم و مهم را به کودکان خود درباره حفاظت از خود در هنگام آزار جنسی ارائه کنند که کودکان در موقع این چنینی شروع به داد و فریاد کنند و دیگران را با خبر کنند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • نوروزعظیمی
    0

    سلام.خواهش.میکنم.اوسریایدافوری.سنگ.سر.واعیدام

  • امیر اسدی
    0

    متاسفانه باز هم در ایران عزیز اسلامی شاهد چنین وقایعی هستیم و باز هم عدم رعایت حجاب اسلامی باعث بروز این قبیل اتفاقات شده است

  • کاربر ناشناس
    0

    پناه برخداانشاءالله مسئولین هوشیارندوصدرصدپیگری میکنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها