ویژگی جدید توییتر چیست؟

توییتر در به رورسانی جدید خود کاربران را ترغیب می‌کند که قبل از ریتوییت، مطالب را مطالعه کنند. امروز بخش پشتیبانی توییتر یژگی جدیدی را اعلام کرد که توییتر در حال آزمایش آن است.

ویژگی جدید توییتر چیست؟

این تغییر جدید باعث می‌شود کاربران قبل از ریتوییت یک مطلب ابتدا آن را بخوانند، زیرا گاهی اوقات یک تیتر داستان کامل را نمی‌گوید.

در بخشی از بیانیه توییتر آمده است: «اشتراک گذاری یک مقاله می‌تواند باعث ایجاد مکالمه شود، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از توییت آن را بخوانید. برای کمک به بحث و گفتگوی آگاهانه، ما در حال آزمایش یک اعلان جدید در اندروید هستیم. وقتی مقاله‌ای را که در باز نکرده اید، مجدداً ریتوییت می‌کنید، ممکن است از شما بپرسیم که آیا می‌خواهید اول آن را باز کنید یا خیر.».

توییتر یک به روزرسانی جدیدی ارائه کرد
اما شاید برایتان سوال باشد که علت راه اندازی این ویژگی چیست؟ با افزایش تنش‌ها در ایالات متحده، گفتمان سیاسی روزانه در چند سال گذشته به طور فزاینده‌ای در جریان است؛ بنابراین توییتر تصمیم گرفته است که افراد را ترغیب کند که قبل از ریتوییت، روی موضوع توییت مسلط شوند.

در حال حاضر توییتر شروع به پخش ویژگی جدیدی برای برخی از کاربران در برنامه اندروید کرده است. هنگامی که شما یک مقاله را ریتوییت می‌کنید، یک پیام فوری ظاهر می‌شود که می‌گوید: «عناوین داستان کامل را نمی‌گویند. آیا می‌خواهید این را قبل از خواندن ریتوییت کنید؟»
کاربران هنوز هم می‌توانند در صورت تمایل مقاله را مجدداً ریتوییت کنند؛ بنابراین این روش، یادآوری ملایمی است که کاربران قبل از شروع انتشار اطلاعات نادرست، مقاله‌ها را بخوانند. هنوز مشخص نیست که چه گروهی از کاربران این ویژگی جدید را دارند، اما فرض ما این است که شاید افرادی با هزاران دنبال کننده اولین افرادی باشند که آن را آزمایش می‌کنند.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها