شیطان شرق تهران به زودی محاکمه می شود

شکار دختران مقابل متروی شهید باقری/ آزار دختران در خیابان

مرد شیطان صفت که با کمین در مقابل متروی شهید باقری دختران مسافر را با تهدید در خیابان مورد تجاوز قرار می داد، به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می شود.

شکار دختران مقابل متروی شهید باقری/ آزار دختران در خیابان

به گزارش خبر فوری ، رسیدگی به این پرونده از مرداد امسال و به دنبال آزار دختر نوجوانی در شرق تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت. شاکی در شکایت خود به ماموران گفت: شامگاه دیروز از متروی شهید باقری بیرون آمده و در حال رفتن به خانه بودم که در محلی خلوت ، فردی از پشت سر لباسش را روی سرم انداخت و مرا به میان شمشادها کشاند. او با تهدید و اجبار مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.او پس از آزار از من خواست روی زمین دراز بکشم و تا وقتی او سوت نزده است از جایم بلند نشوم. او پس از طی مسافتی سوت زد. متوجه شدم مرد متجاوز پسر جوانی است که با موتور از محل فرار کرد.

پس از این شکایت تحقیقات ماموران برای دستگیری مرد شیطان صفت آغاز شد . در حالی که ردی از شاکی در دست نبود، دختر دیگری با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت دیگری را مطرح کرد. پس از بررسی این شکایت مشخص شد، دختر جوان پس از خروج از متروی شهید باقری در دام مرد متجاوز قرار گرفته است. پسر شیطان صفت او را در جوی آب مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

بررسی دو شکایت نشان داد، شیطان شرق تهران در مقابل متروی شهید باقری کمین می کند و در تاریکی شب طعمه های خود را از میان دختران جوان انتخاب می کند. او برای اینکه شناسایی نشود لباسش را روی سر قربانیان می کشید و تهدید می کرد اگر مقاومت کنند آنها را خفه می کند.

در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت، پدر یکی از قربانیان در تماس با پلیس از دستگیری مرد شیطان صفت خبر داد. او به ماموران اعلام کرد، پس از اینکه فهمیدم متهم دو دختر را مورد آزار قرار داده است، مطمئن شدم او دوباره برای شکار دختران به آنجا می آید به همین خاطر همراه دختر منطقه را زیر نظر گرفته و با شناسایی مرد متجاوز توسط دخترم او را دستگیر کردم.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی او منکر آزار و اذیت شد اما از سوی دو شاکی شناسایی شد. با توجه به دلایل موجود علیه متهم، پرونده او برای محاکمه به شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد تا پس از تکمیل تحقیقات او محاکمه شود.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • پارسا
    0

    این متجاوز به نوامیس مردم فهمیده که قانون بیقانون در ایران انتظامات و امنیتی وجود ندارد

  • علی
    0

    باز خدا پدر بابای دختر رو بیامرزه نیروی انتظامی چی کار می کردند؟! تو صدا و سیما فیلم درست می کردند

  • امیر اسدی
    0

    من فکر میکنم اگر ان دختر خانوم حجاب اسلامی را به خوبی رعایت کرده بود این اتفاق برایش پیش نمی امد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها