کشف 2محموله هروئین و حشیش در جنوب استان کرمان

فرمانده انتظامی رودبار جنوب گفت: 2 محموله مواد مخدر شامل 20 کیلوگرم هروئین در رودبار جنوب و 149 کیلوگرم حشیش در جیرفت کشف شد.

کشف 2محموله هروئین و حشیش در جنوب استان کرمان

به گزارش خبر فوری به نقل از ایرانا، سرهنگ رضا فیروز بخت روز دوشنبه افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر رودبار جنوب طی یک سری فعالیت های اطلاعاتی از ورود محموله مواد مخدر از استان سیستان بلوچستان به این منطقه مطلع شد.
وی ادامه داد: یگان های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با تحت کنترل قرار دادن محورها در نهایت مورد را شناسایی و دستور ایست دادند اما راکبان موتورسیکلت با بی توجهی به دستور پلیس و گشودن آتش به سمت ماموران از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی رودبار جنوب بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر رودبار جنوب بلافاصله با رگبار آتش، موتورسیکلت را متوقف کردند.
وی ادامه داد: 2 راکب موتورسیکلت از تاریکی هوا استفاده کردند و با توجه به جنگلی بودن منطقه و درگیری، متواری شدند که پیگیری برای دستگیری این قاچاقچیان ادامه دارد.
وی بیان کرد: در این عملیات مسلحانه یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه از شهرستان میناب، یک اسلحه و 20 کیلوگرم هروئین کشف شد.
** کشف 149 کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس جیرفت
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: 149 کیلوگرم مواد مخدر با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان کشف شد.
سرهنگ ماشالله ملایی افزود: ماموران پرتلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر جیرفت در اجرای طرح پایش محورهای مواصلاتی و مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته (یکشنبه) موفق شدند مقدار 149 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را از یک دستگاه خودرو وانت در محور جیرفت - رابر کشف کنند.
وی ادامه داد: در این رابطه 2 نفر متهم نیز دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها