جزییات افزایش حقوق کارگران از زبان یک فعال کارگری

یک فعال حوزه کارگری بیان کرد: حداقل حقوق یک کارگر بدون سابقه در سال  ۱۳۹۹ یک میلیون و ۹۱۱ هزار تومان شد که با احتساب حق مسکن ۳۰۰ هزار تومانی و بن خواربار ۴۰۰ هزارتومانی کل دریافتی به دو میلیون و ۶۱۱ هزارتومان رسید.

جزییات افزایش حقوق کارگران از زبان یک فعال کارگری

علی اصلانی فعال حوزه کارگری اظهار داشت: با توجه به آنکه حداقل دستمزد با افزایش ۵ درصدی از ۲۱ درصد به ۲۶ درصد رسید، حداقل حقوق یک کارگر بدون سابقه در سال ۱۳۹۹ یک میلیون و ۹۱۱ هزار تومان شد که با احتساب حق مسکن ۳۰۰ هزار تومانی و بن خواربار ۴۰۰ هزارتومانی کل دریافتی به دو میلیون و ۶۱۱ هزارتومان رسید.

وی بیان کرد: در مورد دریافتی یک کارگر متاهل با سابقه علاوه بر موارد مذکور، پایه سنوات و حق اولاد هم اضافه می‌شود که با احتساب پایه سنوات ۱۰۰ هزار تومانی و حق اولاد ۱۹۱ هزار تومانی برای یک فرزند، دریافتی وی به دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می رسد و یک کارگر متاهل با دو فرزند ماهانه سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند.

منبع: نود اقتصادی

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • اندی
    0

    زیر 5 میلیون بب انصافییه در حق کارگر

  • اندی
    0

    زیر 5 میلیون حقوق ظلم به کارگره

  • محمد علی
    0

    تا با این حقوق زندگی نکنند هیچ درکی از کارگری ندارند (برده داری نوین)

  • کاربر ناشناس
    0

    این مسعولین که ذره ذره حقوق برای کارگر اضافه میکنند و دست تنگن یک روز فقط یک روز برن معدن زیر زمین برن تو کوره توی گرمای مناطق گرمسیر ی تا سختیهای کار رو ببینند پشت میز تو سایه روبرو کولر میشه سختیهای کار رو فهمید

  • کاربر ناشناس
    0

    پایه حقوق را اضافه کنید خوب این اضافه های که بعدا به کار بازنشستگی نمیان موقتی هستند چه فایده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها