ورود دستگاه قضایی خراسان رضوی به بحث آلودگی هوا

دستگاه قضایی استان خراسان رضوی به بحث آلودگی هوا مشهد ورود کرده و در نظر دارد طرح جایگزینی تاکسی‌های برقی در اطراف حرم مطهر رضوی در مشهد را پس از بررسی، اجرایی و عملیاتی کند.

ورود دستگاه قضایی خراسان رضوی به بحث آلودگی هوا

به گزارش خبر فوری به نقل از میزان، سید امیر مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی در جلسه شورای مدیران معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: بنا داریم هر هفته یکی از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان خراسان رضوی را به همراه قضات مورد بازدید قرار داده و با مسائل و مشکلات آنها از نزدیک آشنا شویم.

این مقام قضایی بیان کرد: همچنین طرح سالم‌سازی پارک‌ها را نیز در دستور کار داریم و بنا داریم در شروع این طرح در هر منطقه ۱ پارک مهم را بصورت پایلوت سالم‌سازی کنیم.

در ادامه این جلسه محمد بخشی‌محبی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان خراسان رضوی گفت: قصد داریم طی جلسه ای با مسئولین ذیربط مسائل و راهکار‌های پیشگیری از آلودگی هوا را بررسی کنیم.

محمد بخشی‌محبی با اعلام این خبر گفت: بحث آلودگی هوا در کلان شهر مشهد رفته رفته به یکی از چالش‌های جدی تبدیل می‌شود لذا تصمیم داریم طی جلسه با مسئولین شهری و سایر ارگان‌های مرتبط، طرح جایگزینی تاکسی‌های برقی در اطراف حرم مطهر رضوی در مشهد را پس از بررسی تمامی جوانب امر آن، اجرایی و عملیاتی کنیم.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه حفظ حقوق عامه نیز گفت: حقوق عامه در قانون بسیار مورد تاکید قرار گرفته و باید توجه ویژه‌ای به آن شود و یکی از مواردی که در این مورد راهگشا است همکاری تمامی ادارات با یکدیگر است.

وی در ادامه گفت: طی جلسه‌ای که با دادستان کل و با حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی و نیرو برگزار شد ضمن ارائه گزارش‌های لازم و تبادل نظر به دلیل اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع تصرفات اراضی از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم مرکز استان تقدیر شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی گفت: باید سعی کنیم کار‌ها را مردمی پیش برده و از ظرفیت سمن‌ها در جهت پیشبرد اهداف سازمانی استفاده کنیم.

بخشی محبی خاطرنشان کرد: معاونت پیشگیری از وقوع جرم مرکز استان خراسان رضوی در حال پیگیری جهت تعطیلی معادن غیر مجاز است و صرفا معادنی که پیوست زیست محیطی داشته باشند امکان فعالیت دارند. همچنین از دیگر برنامه‌های این معاونت را تبدیل دیوار‌های خالی شهر به دیوارنویسی‌هایی با اشعار فردوسی قید کرد.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها