۳.۳ میلیارد ریال یارانه به ناوگان اتوبوسرانی سنندج پرداخت شد

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از پرداخت سه میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال یارانه سال ۹۸ به ناوگان بخش خصوصی اتوبوسرانی خبر داد.

۳.۳ میلیارد ریال یارانه به ناوگان اتوبوسرانی سنندج پرداخت شد

امیر جمشید نژاد، ۳.۳ میلیارد ریال یارانه با توجه به نوع فعالیت اتوبوس به حساب مالکان اتوبوس بخش خصوصی در سنندج واریز شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج عنوان کرد: ناوگان اتوبوس رانی سنندج دارای تعداد ۱۱۶ اتوبوس بوده که در قالب ۱۸ خط فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: از این تعداد اتوبوس، ۶۸ دستگاه مربوط به بخش خصوصی و تعداد ۴۸ اتوبوس مختص به بخش دولتی است.

وی افزود: هرساله مبلغی تحت عنوان یارانه جهت حمایت از بخش خصوصی و در راستای کمک هزینه سوخت، روغن و لاستیک و … به مالکان بخش خصوصی ناوگان اتوبوس رانی پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا این ناوگان به دلیل عدم استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی و به تبع آن حفظ سلامت آنان به لحاظ مالی با بحران و مشکل جدی مالی روبرو شدند.

وی از پرداخت بیش سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال یارانه سال ۹۸ به ناوگان حمل و نقل بخش خصوصی اتوبوسرانی خبر داد و گفت: این مبلغ با توجه به نوع کارکرد اتوبوس به حساب دارندگان اتوبوس بخش خصوصی واریز شد.

جمشید نژاد بیان کرد: این یارانه مختص به بخش خصوصی و دولتی بوده که به دلیل شیوع ویروس کرونا و نداشتن درآمد مکفی بخش خصوصی، بنا بر عنایت شهردار کل مبلغ در نظر گرفته شده به بخش خصوصی اختصاص داده شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: با پرداخت این یارانه بخشی از مشکلات مالی مالکان ناوگان خصوصی اتوبوسرانی حل شود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها