واكنش پزشكيان به حذف نام برخي از مسئولان كشور/آيا مي توان تاريخ را كتمان كرد؟

نائب رئيس مجلس نسبت به حذف نام برخي از مسئولان در كشور ابراز ناراحتي كرد.

واكنش پزشكيان به حذف نام برخي از مسئولان كشور/آيا مي توان تاريخ را كتمان كرد؟

به گزارش سايت خبرفوري به نقل از پايگاه اطلاع رساني مسعود پزشكيان، نائب رئيس مجلس نسبت به حذف نام برخي از مسئولان اسبق كشور واكنش نشان داد.

پزشكيان در مطلبي با عنوان آیا می‌شود تاریخ را کتمان کرد؟! چطور می‌خواهیم مردم ما را قبول کنند ناراحتي خود را نسبت به حذف نام برخي مسئولان نشان داد.

چند روز پیش شنیدم که یک رسانه‌ای را به خاطر این که عکس نخست وزیرهای کشور را زده بود، چون دو تا از اینها به نظر جایی فتنه‌گرند، کل رسانه را بستند! آیا می‌شود تاریخ را به این دلیل کتمان کرد؟! ما واقعیت را باید ببینیم و نظر خود را بگوییم، مردم قضاوت خواهند کرد. ولی اگر بخواهیم مدام در حال کتمان باشیم و واقعیت‌ها را نبینیم، چطور می‌خواهیم مردم ما را قبول کنند؟ ما خودمان کتمان می‌کنیم واقعیت‌های موجود را؛ حالا فتنه‌گر بوده؟ منحرف بوده؟ بالاخره در این مملکت نخست وزیر بوده است. ما وقتی که می‌خواهیم سیر انقلاب و سیر حکومت را بگوییم، باید این اسم‌ها را ببریم. می‌شود یک قسمتی از تاریخ را به‌خاطر این‌که ما خوشمان نمی‌آید نبینیم و آن را کتمان کنیم؟ ما داریم این کار را می‌کنیم یا حداقل آدم احساس می‌کند که این اتفاق دارد می‌افتد. کسی که از بیرون به ما نگاه می‌کند چه می گويد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها