ظریف به اظهارات وزیر خارجه امریکا واکنش نشان داد

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مردم آمریکا و دنیا به زودی متوجه می شوند که چه خسارت عمده ای از نوع نگرش غلط آمریکا به کشورشان رسیده است.

ظریف به اظهارات وزیر خارجه امریکا واکنش نشان داد

محمدجواد ظریف در جمع خبرنگاران ایرانی در هتل شرایتون پروتوریا در واکنش به اظهارات تیلرسون مبنی بر اعمال تحریم های جدید علیه ایران اظهار کرد: امروز در همه جای دنیا می بینیم که حتی نزدیکترین متحدان آمریکا در برابر سیاستهای ضد برجامی آمریکا و تلاش آقای ترامپ برای تداوم بدعهدی که از ابتدای دولت ایشان تشدید شده در واقع در مقابل آمریکا ایستادند و موضع گیری علنی کردند

وی افزود: متاسفانه آمریکایی‌ها نمی‌خواهند بعد از سال‌ها اشتباه دیدگاه خودشان را اصلاح کنند که آنکه در منطقه باعث ثبات و آرامش و مبارزه با تروریسم است، ایران است

ظریف تصریح کرد: مردم آمریکا و دنیا به زودی متوجه می شوند که چه خسارت عمده ای از نوع نگرش غلط آمریکا به کشورشان رسیده است.

وی با بیان اینکه آمریکا هر چه زودتر باید دیدگاه غلط خود را اصلاح کند، گفت: آمریکا از راه غلطی که مخصوصا در این چند ماه گذشته با شدت دنبال می کند باید برگردد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین گفت: اگر فداکاریهای جمهوری اسلامی ایران بخصوص فداکاریهای مدافعان حرم نبود ما الان در دمشق، بغداد و اربیل دولت داعش را مستقر داشتیم.

وی در پایان افزود: مقاومت مردم سوریه، عراق و مردم شریف کردستان عراق در برابر داعش با کمک ایران عامل ثبات این منطقه و عامل مبارزه با تروریسم بوده اند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها