برندگان سی و هشتمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی مشخص شدند

سی و هشتمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران برگزار و اسامی برندگان این قرعه کشی مشخص شد.

برندگان سی و هشتمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی مشخص شدند

به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، قرعه کشی این دوره با حضور اعضای هیات نظارت متشکل از نمایندگان دادستانی کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و عضو هیات مدیره بانک ملی ایران برگزار شد.

دوره قرعه کشی از یکم مهرماه سال گذشته تا 31 تیرماه امسال در نظر گرفته شده بود که به علت استقبال گسترده مشتریان، آخرین فرصت برای افتتاح حساب یا تکمیل موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران و شرکت در قرعه کشی به مدت یک ماه تمدید شد.

باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریالی در روز قرعه‌کشی شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به مدت ۳ ماه یا ۹۰ روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی ( ۳۱ مردادماه ۱۳۹۶ ) شرط لازم برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌ها بود.

89 جایزه یک میلیارد ریالی کمک هزینه خرید مسکن، جایزه بزرگ نقدی سی و هشتمین قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران است.

289 کمک هزینه خرید خودروی داخلی هر یک به مبلغ 500 میلیون ریال، 389 کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به مبلغ 200 میلیون ریال، 989 کمک هزینه ازدواج هر یک به مبلغ 150 میلیون ریال، 1089 کمک هزینه تحصیلی هر کدام به مبلغ 25 میلیون ریال، 189 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هر کدام به مبلغ 10 میلیون ریال و 1089 کمک هزینه خرید صنایع دستی هر کدام به مبلغ 5 میلیون ریال بخشی دیگر از جوایز این دوره از حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران است.

همچنین در این دوره از قرعه کشی 880 هزار و 89 جایزه نقدی هر یک به ارزش 700 هزار ریال برای مشتریان بانک در نظر گرفته شد. برای 684 هزار و 212 نفر از دارندگان حساب قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران نیز در مجموع جوایزی به ارزش 970 میلیارد و 272 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

اسامی برندگان این مرحله از قرعه کشی بزودی در سایت بانک ملی ایران به نشانی www.bmi.ir قابل مشاهده خواهد بود.

40

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد مرادی
    0

    بانک ملی تخیلی ترین بانک ایرانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها