درخشش «ناپدید شدن» در جشنواره فرانسه

فیلم سینمایی «ناپدید شدن» به کارگردانی علی عسگری در بخش مسابقه فیلم‌های بلند ششمین دوره جشنواره «بوردو» فرانسه به روی پرده می‌رود.

درخشش «ناپدید شدن» در جشنواره فرانسه

به گزارش خبر فوری و به نقل از ایسنا، «ناپدید شدن» در هفتمین حضور بین المللی‌اش در این رویداد سینمایی با فیلم‌هایی از کشورهای فرانسه، انگلیس، تونس، برزیل، ترکیه، آرژانتین، شیلی، هلند، پرتغال، آلمان و بلغارستان رقابت می‌کند.

این فیلم پیش از این در جشنواره‌های ونیز، تورنتو، زوریخ، همپتون، ریکیاویک و فیومیچینو به نمایش گذاشته شده و موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیومیچینو ایتالیا برای صدف عسگری شده است.

در خلاصه داستان فیلم «ناپدید شدن» آمده است: "در یک شب سرد زمستانی زوجی جوان با مشکل جدی رو به رو شده‌اند و تنها چند ساعت برای حل این مشکل زمان دارند. در حالی که آنها قصد دارند این ماجرا را از خانواده‌های خود پنهان کنند، رابطه‌اشان نیز وارد بحران می‌شود".

ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم بوردو از تاریخ ۱۸ تا ۲۵ اکتبر (۲۶ مهر تا سوم آبان‌ماه) برگزار میشود.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سامره
    0

    فیلمی مزخرف بی محتوا با کمترین سواد و شعور ممکن توهین کننده به مخاطب, نویسنده انقدر کم شعور و کم سپاد است که اصلا خودش نمی داند دارد درباره کدام مشکل حرف می زند اصلا اصل قضیه پیدا نیست در کل فیلم دختر دارد خونریزی می کند اما چه مرگش است کسی نمیفهمد که با یک عمل سرپایی سه میلیون تومانی حل می شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها