واکنش اورژانس تهران به اظهارات مربی بانوی رکاب‌زنی که در تصادف فوت کرد

رئیس مرکز اورژانس‌ تهران در واکنش به اظهارات مربی بانوی رکاب‌زن که طی یک تصادف جان باخت، گفت: اورژانس تقریباً ۸ دقیقه پس از اولین تماس به محل وقوع حادثه رسید.

واکنش اورژانس تهران به اظهارات مربی بانوی رکاب‌زنی که در تصادف فوت کرد

بانوی رکابزن،‌ ونوس نوری (زرین خاک) که عضو هیات دوچرخه سواری تهران بود، صبح روز چهارشنبه ۱۴ خردادماه بر اثر تصادف با خودرویی که پس از حادثه متواری شد جان خود را از دست داد.

تقاطع بزرگراه شیخ فضل الله و حکیم یک خودرو از پشت با او که در حال تردد با دوچرخه بوده برخورد می‌کند و متاسفانه این حادثه منجر به جانباختن این بانوی رکابزن می‌شود. مربی این رکابزن که در لحظه فوت وی بالای سرش حضور داشته توضیحاتی را در مورد علت فوت و حواشی که بعدا پیش آمد ارائه کرده و طی آن گفته است که «ابتدا آمبولانس موتوری آمد که نتوانست کاری انجام بدهد و سپس تا ماشین آمبولانس بیاید»

دکتر پیمان صابریان -رئیس مرکز اورژانس تهران- ضمن اظهار تاسف از جانباختن این بانوی دوچرخه سوار گفت: موتورلانس اورژانس تقریبا ۸ دقیقه پس از اولین تماس به محل وقوع حادثه رسیده و زمان رسیدن آمبولانس هم حدود ۱۱ دقیقه از زمان دریافت اولین تماس بوده است.

وی ادامه داد: این درحالی بود که این بانو پس از رسیدن نیروهای امدادی اورژانس به محل حادثه علائم حیاتی نداشت و حین انتقال وی به بیمارستان عملیات احیای قلبی و ریوی برای وی انجام و به بیمارستان حضرت رسول منتقل شد.

صابریان با بیان اینکه ضمن رد ادعای مربی این دوچرخه‌سوار، گفت: ما هم از جانباختن این بانوی ورزشکار بسیار متاسف شدیم و امیدواریم که دیگر شاهد وقوع این دسته از حوادث تلخ نباشیم، اما درباره این موضوع که گفته می‌شود آمبولانس ۴۰ دقیقه پس از وقوع حادثه به محل رسیده است باید گفت که تمام مکالمات با اورژانس ضبط می‌شود و مسیر حرکت آمبولانس‌ها و زمان رسیدن آن‌ها مشخص است و ثبت شده است.

رئیس مرکز اورژانس تهران افزود: بر اساس شرایطی که از بیمار اعلام می‌شود گاهی فقط موتورلانس و گاهی هم آمبولانس و هم موتورلانس اعزام می‌شود. در این مورد نیز با توجه به شرایط حاد بیمار هم موتورلانس و هم آمبولانس به محل اعزام شده بودند که موتور معمولا با توجه به دسترسی راحت تر چند دقیقه زودتر می‌رسد.

وی در پایان گفت: البته در این موقع برای اطرافیان بیمار یا مصدوم زمان بسیار دیر می‌گذرد که بسیار طبیعی است چون شرایط بسیار دشوار و سخت است.

بیشتر بخوانید: دلیل فوت ونوس زرین‌خاک چه بود؟

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    بانوان با دوچرخه سواری هیچ معنا و مفهومی ندارد ّدر این زمانه همه چیز در هم ُشده بطوریکه ّّحتی لباس زن و مردان مانند هم است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها