وزیر ارتباطات:

هزینه پیامک به سامانه شکایت پیامک تبلیغاتی به مشترکان باز می گردد

بدنبال راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات پیامک های مزاحم تبلیغاتی که از شماره های شخصی ارسال می شد قرار بود پیامک های ارسالی به این سامانه رایگان باشد.

هزینه پیامک به سامانه شکایت پیامک تبلیغاتی به مشترکان باز می گردد

به گزارش خبر فوری و به نقل از مهر، بدنبال راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات پیامک های مزاحم تبلیغاتی که از شماره های شخصی ارسال می شد قرار بود پیامک های ارسالی به این سامانه رایگان باشد اما با گذشت حدود ۳ روز از راه اندازی این سامانه مشخص شد که هزینه پیامک های شکایات کاربران از حساب مشترک کسر می‌شود.

وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت گزارشی از دوستان در خصوص اخذ هزینه از پیامک های ارسال به شماره ۱۹۵ دریافت کردم و پس از بررسی متوجه صحت گزارش شدم.

وزیر ارتباطات ادامه داد: متاسفانه به دلیل پیکره بندی اشتباه در سامانه، این هزینه از مشترکان کسر می شد. بنابر اعلام اپراتورهای اول و دوم از ساعت ۱۱ شب گذشته این ایراد برطرف شده و هزینه های کسر شده طی چند روز آینده عودت داده می‌شود.

وی با ابراز تشکر از مشترکانی که این اشکال را منعکس کردند، تصریح کرد: تاکنون ۴۰ هزار پیامک شکایت از پیامک های تبلیغاتی به سامانه ۱۹۵ واصل شده است که نصف آن به شکل صحیح ارسال شده و از مجموع گزارشات دریافتی، سیمکارت های مزاحم بسیاری شناسایی و مسدود شده است.

جهرمی با بیان اینکه فاز نخست این سامانه برای پیامک های ارسالی از طریق شماره های همراه است، گفت: به زودی قابلیت دریافت گزارش شکایت از شماره های ثابت و نیز شماره های مراکز ارسال پیامک را نیز فعال خواهیم کرد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها