رییس‌جمهور خبر داد ؛

بازگشایی مهد‌های کودک از ۲۴ خرداد

رئیس جمهور با بیان اینکه سینماها و کنسرت‌ها به شرط حضور 50 درصد ظرفیت سالن‌ها و رعایت کامل پروتکل‌ها می‌توانند از ابتدای تیر ماه فعالیت خود را آغاز کنند، خاطرنشان کرد: مهدهای کودک می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

بازگشایی مهد‌های کودک از ۲۴ خرداد

رئیس جمهور با اشاره به اینکه وزارت بهداشت فعالیت‌های خود را وارد فاز سوم و تمرکز بر بخش‌های آسیب‌پذیر جامعه کرده است، اظهار داشت: همه افراد در جامعه در برابر این ویروس یکسان نیستند و عده‌ای بیماری‌های زمینه‌ای داشته و یا مسن هستند که باید نسبت به آنها مراقبت‌های بیشتری انجام شود و این توسط بخش بهداشت و درمان در حال انجام است و در حقیقت این کار مهم و اصولی فاز سوم غربالگری در کشور به شمار می‌رود.

روحانی با تاکید و تشریح مصوبات جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در جلسه امروز مصوب شد تا علاوه بر مناطق سفید از ابتدای تیر ماه در تمامی مناطق زرد نماز جمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توافق با ستاد اقامه نماز جمعه برگزار شود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه مصوب شد مهدهای کودک، کلاس‌های قرآن و آموزشگاه‌ها مانند آموزشگاه زبان نیز از 24 خرداد با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها فعالیت خود را آغاز کند.

روحانی افزود: همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تورهای مسافرتی داخلی هم از 24 خرداد می‌توانند فعالیت خود را شروع کنند اما در زمینه انجام تورهای خارجی باید بررسی‌های لازم انجام شده و چارچوب‌ها در این راستا مشخص شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه سینماها و کنسرت‌ها هم به شرط حضور 50 درصد ظرفیت سالن‌ها و رعایت کامل پروتکل‌ها می‌توانند از ابتدای تیر ماه فعالیت خود را آغاز کنند، گفت: مراسمات در فضای باز آرامستان‌ها هم می‌تواند با توافق بخش‌های ذیربط بر چگونگی برگزاری و چارچوب‌ها آغاز شود.

روحانی افزود: مسائل دیگری از جمله مرخصی‌ زندانیان در تیر ماه، اردوهای راهیان نور و برگزاری برخی اجتماعات هم در این جلسه مطرح شد که بنا شد بررسی‌های بیشتری درباره آنها انجام شده و در آینده تصمیمات لازم در خصوص آنها اتخاذ و به مردم اعلام شود.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • خلیل
    0

    نوه ریس جمهور را می‌بریم تو مهد کودک ایشان که معتقدم همه چی خوبه

  • ...
    0

    مثلا راهيان نور خيلي واجبه ديگه ؟ كه بخاطرش جان مردم و بخطر بيندازيد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها