کشف محموله 70 میلیاردی قاچاق در عسلویه

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش‌ شبانه‌روزی پلیس، محموله 70 میلیارد ریالی قاچاق پودر و قرص‌های نیروزا و سیگار خارجی در شهرستان عسلویه کشف شد.

کشف محموله 70 میلیاردی قاچاق در عسلویه

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری فارس، خلیل واعظی اظهار داشت: به دنبال کشف محموله 35 میلیارد ریالی قاچاق بیش از یک هزار گوشی پیشرفته و جدید تلفن همراه در 24 ساعت گذشته در عسلویه استان بوشهر، پلیس موفق شد محموله دیگری را در این شهرستان به ارزش تقریبی 70 میلیارد ریال کشف کند.

وی در خصوص جزئیات این عملیات افزود: پس از اشراف اطلاعاتی پلیس برای جابجایی یک محموله بزرگ قاچاق پودر و قرص‌های نیروزا در شهرستان عسلویه، پلیس موفق شد رد این باند قاچاق را بگیرد و شب گذشته در حین انتقال و بارگیری به یکی از شهرستان‌های استان فارس وارد عملیات شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: پس از اطلاع دو دستگاه خودروی حامل این کالاهای قاچاق از وجود پلیس، این دو خودرو وارد یکی از روستاهای شهرستان عسلویه شده که هر دوی این خودروها متوقف شدند اما یکی از رانندگان این خودرو که هویتش برای پلیس مشخص شده توانست با استفاده از تاریکی هوا از صحنه فرار کند که تلاش برای دستگیری این فرد متواری ادامه دارد.

وی عنوان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیف‌شده، 4 هزار کیلوگرم پودر نیروزا، 620 هزار عدد قرص نیروزا و 950 هزار نخ سیگار کشف شد که بر اساس ارزش‌گذاری انجام شده، قریب به 70 میلیارد ریال ارزش دارد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها