مجید اخشابی، خواننده موسیقی پاپ:

ارگانی وجود ندارد که به داد خواننده‌ها برسد/ تیتراژ سریال‌ها، مشارکتی شده

مجید اخشابی خواننده موسیقی پاپ ابتدا درخصوص کم‌کاری‌های اخیرش در تیتراژهای سریال تلویزیونی گفت: البته این ایام برای تیتراژهای مناسبتی و برنامه‌های صداوسیما ترانه‌هایی خواندم.

ارگانی وجود ندارد که به داد خواننده‌ها برسد/ تیتراژ سریال‌ها، مشارکتی شده

مجید اخشابی خواننده موسیقی پاپ ابتدا درخصوص کم‌کاری‌های اخیرش در تیتراژهای سریال تلویزیونی گفت: البته این ایام برای تیتراژهای مناسبتی و برنامه‌های صداوسیما ترانه‌هایی خواندم اما در چند سال اخیر تیتراژهای سریال نخوانده‌ام. شرایط خاصی بر فضای رسانه حاکم است که به هر حال کارها در قالب مشارکت، اکثراً تولید می‌شود و خواننده‌ها در حقیقت بایستی برای تولید برنامه مشارکت کنند چراکه شرایط بودجه‌ای ایده‌آل نیست. ازطرفی خودم هم فکر می‌کنم در این بخش باید عرصه برای حضور همگان باشد. نکته‌ی مهم‌تر اینکه زمان‌هایی نیازمند یک فرصتی برای بازنگری، مکاشفه‌های جدیدتر و فرم‌های قوی‌تر نیازمندم که کمی مشغول این قضایا هستم. همچنین درگیری‌های کاری، هنری و درسی را نیز دارم. انشالله در تدارک برنامه‌هایی در این زمینه هستم که بزودی پخش خواهد شد. بعضی وقت‌ها پیشنهاد است، اما شرایطی دارد که من نمی‌توانم خودم را با آن تطبیق دهم. خودم نیز تمایلم برای انجام کارهای مناسبتی و سفارشی نسبت به سال‌های قبل، واقعاً کمتر شده است. دوست دارم که برای دل خودم کار کنم و بدون داشتن یک سوژه خاص که مرا محدود کند، جزو اهدافم است.
وی پیرامون کم‌بودن تعداد کنسرت‌هایش اظهار داشت: بله، به صورت کنسرت کنونی که بلیط‌فروشی صورت می‌گیرد موافقم با صحبت شما؛ اما مجموعه کنسرت‌های بسیاری را به صورت غیربلیط‌فروشی را دارم که به دعوت‌های مختلف ارگان‌ها صورت می‌گیرد. برای موضوع کنسرت به این خاطر که همیشه در ذهنم، فرم‌ها و تصورات ایده‌آل داشتم؛ آنچه که اکنون به صورت ارگانی اجرا می‌کنم را دوست نداشته‌ام به صورت کنسرت اجرا کنم. به همین دلیل مترصد یک فرصت بودم تا بتوانم برنامه‌ریزی‌های ذهنم را پیاده کنم. چنین فرصتی تا کنون برایم به‌وجود نیامده است. شایدم خودم به دلیل پرداختن به کارهای مختلف دیگر فرصتم را به این موضوع اختصاص ندادم. ازجمله نقدهایی که به من وارد است، این می‌باشد که سال‌هاست آلبوم منتشر نکردم اما همواره در قالب تک‌آهنگ سعی کرده‌ام در رسانه‌ها حضور داشته باشم. تمامی این موارد به این علت بوده است که در این سال‌ها تحصیل کرده‌ام، مراکز مختلف را راه‌اندازی کردم و این شیطنت‌های ذهنی که همیشه درموردش رویاهایی بافته‌ام، دوست داشته‌ام که پیاده شود. در زمینه‌ی کارهای هنری اشباع نشده‌ام اما دوست دارم برای رسیدن به رویاهای ذهنم تلاش کنم. هیچ‌وقت دوست نداشتم که فقط یک نوازنده باشم. هیچ‌وقت موسیقی را به خاطر کارهای مالی دنبال نکردم.
متأسفانه ارگان و سازمان خاصی برای حمایت از خواننده‌ها وجود ندارد.در بخش‌هایی تشکل‌هایی شکل گرفته اما کارآیی لازم جهت حمایت واقعی را ندارند؛ اینکه جایی به داد هنرمندی برسند، خیر اینگونه نیست. البته قدم‌هایی در این زمینه برداشته شده است اما پیشرف‌های کاری خیره‌کننده نداشته‌اند که ملجاء و پناهگاه هنرمندان باشد.

15

حجم ویدیو: 22.44M | مدت زمان ویدیو: 00:06:34 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ارش
    0

    اول سنتی خوند ولی کارش نگرفت پاپ خوند الان هم که کلاس گذاشته خدا برکت بده

    نظرات شما -
    • رویا
      0

      اتفاقا سنتی هاش بهتر بود الان کارش نگرفته به هر در می زنه دوباره محبوبیت سابقش و به دست بیاره نمیشه

  • مریم ازاقوام
    0

    آقای اخشابی هیچ صفت بدی نداره.ولی یکی داره اونم بعضی وقتاخیلی خونسردوبی خیاله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها