خبر مهم برای متقاضیان جدید مسکن ملی

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: ثبت‌نام متقاضیان پیامکی مرحله دوم اقدام ملی مسکن در سامانه اینترنتی از امروز شروع شد و طبق برنامه زمانبندی شده افراد می‌توانند به مراکز اعلام شده مراجعه کنند.

خبر مهم برای متقاضیان جدید مسکن ملی

محمد محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد: در مرحله دوم ثبت نام که از نیمه دوم اسفندماه تا اواخر اسفند انجام شد توانستیم به دو شیوه از متقاضیان ثبت نام به عمل آوریم.

وی گفت: در شیوه نخست متقاضیان با مراجعه به سایت ثبت نام کردند، اما با خاص شدن شرایط بهداشتی در کشور و به لحاظ رعایت و فاصله گذاری اجتماعی، مرحله دوم ثبت نام از طریق پیامک انجام شد.

مسکن ملی

محمودزاده افزود: در بخش اول مرحله دوم از طریق سامانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر ثبت نام کردند و حدود ۸۰۰ هزار نفر به صورت پیامکی موفق به ثبت نام شدند، اما به لحاظ اینکه در ثبت نام پیامکی فقط کد ملی ارسال شده، برای پالایش اطلاعات سه جلدی افراد و افراد تحت تکفل، اعلام کردیم که از امروز با پیامکی که برای متقاضیان ارسال می‌شود طبق برنامه زمانبندی شده که باز هم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی صورت خواهد گرفت کسانی که دسترسی به کامپیوتر شخصی ندارند می‌توانند به مراکز اعلام شده مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

وی اضافه کرد: بعد از تکمیل اطلاعات این ۸۰۰ هزار نفر و پالایش آن، متقاضیان واجد شرایط را اعلام خواهیم کرد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در خصوص اینکه آیا این ثبت نام‌ها در اقدام ملی مسکن در مراحل بعدی هم ادامه خواهد داشت، گفت: سیاست کلی وزارت راه و شهرسازی این بوده که تولید مستمر مسکن را در هر استان دنبال کنیم و آن را به مدیر کل‌های استان‌ها ابلاغ کردیم تا مدیریت هر استان با تامین زمین و منابع بانکی لازم بتوانند اقدام به ساخت و تولید مسکن کنند.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها