پشت‌پرده جلسه نمایندگان تهران برای جلوگیری از حضور تاجگردون در مجلس چیست؟

یک فعال رسانه‌ای نوشت: دولت روحانی فرصت خوبی به رشد نیروهای کهگیلویه و بویراحمد داد و چند معاون وزیر نتیجه آن بود که الحق برخی از آنها شایستگی‌های بیشتر از خود وزرا داشته و دارند.

پشت‌پرده جلسه نمایندگان تهران برای جلوگیری از حضور تاجگردون در مجلس چیست؟

سیدمصطفی خادمی، فعال رسانه ای در یادداشتی درباره موضوع اعتبارنامه تاجگردون نوشت: تاجگردون مردی عجیب با اتفاقاتی عجیب تر، مردی که حرکت بعدی اش غیر قابل پیش بینی است اما او در یک چیز کاملا قابل حدس و پیش بینی است غلامِ مردمِ شهرهایش و استانش و ایرانش.

مرد قدبلند زاگرسی که این روزها کما فی السابق سیبل توپخانه های متعدد جناحی و قومی است در اوان جوانی به جنگ رفت تا از وطن دفاع کند و امروز در جبهه ای دیگر به میدان آمد تا حلال مشکلات مردمان رنج کشیده دیارش باشد، او از گچساران آمده دقیقا جایی که 20 درصد نفت و گاز ایران را تولید می کند اما تا قبل از تاجگردون حتی از سهم ناچیز یک سوم/دو سوم نفت هم بی بهره بود.

این مقدمه ای بود برای شناختن تاجگردون توسط ذهن های آزاده ای که در قید و بند تعصبات جناحی و قومی نیستند و اما...

تاجگردون کسی است که در این سال ها باید لقب مرد بحران ها را به او داد چرا که هر بار به واسطه ای وارد بحرانش کرده اند و او سیاووشان از آتش ها بیرون آمد، او یَلی نبود در سیستان که حکیم توس او را کرده باشد رستمِ دستان بلکه غلامی بود در پای خامی که مردمانش او را کردند غلامِ خدمت.

تا قبل از مجلس نهم و ورود تاجگردون گچساران آن چنان شناخته نبوده و نیرویی از کهگیلویه و بویراحمد به سطح اول کشور راه نیافته بود پس مرد قد بلندی که صدای پیرزن و پیرمرد باباکلانی شد خطر جدیدی برای آنانی بود که عدالت را در آبادانی تهران و مرکز می دیدند و این حق را برای مردمی که از نفت سهمشان راه رفتن فرزندانشان روی خطوط لوله و خودشان استشمام بوی اذیت کننده آن نبود و حالا مدیر سایتی که ید طولایی در تخریب نیروهای این استان دارد با هشتگ #باندلرها برای این مردم دایه مهربان تر از مادر شده است و آن نماینده ای که در پی کسب نامی در همین چند صد کیلومتری گچساران است خود را صدای مردمِ گچسارانی می خواند که سروی چون تاجگردون را در قلعه دارند.

دولت روحانی فرصت خوبی به رشد نیروهای کهگیلویه و بویراحمد داد و چند معاون وزیر نتیجه آن بود که الحق برخی از آن ها شایستگی هایی بیشتر از خود وزرا داشته و دارند مانند دکتر غریب پور ولی این مهم نیست چقدر توانایی دارند و چه کرده اند باید زده شوند چون به قول آن مدیر سایت این ها از #باندلرها هستند و لر را چه به دخالت در سیاست و اجرائیات.

روزی هواپیمای مسافربری یاسوج به قلب دنا پرواز ابدی کرد و تاجگردون صدای آن مردم شد ولی چپ و راست پشت هم قرار گرفتند و مسئله را قومیتی کردند تا ربیعی متخلف شناخته نشود و از وزارت نیافتد چون ماموریت چیز دیگری بود، پیش از قائله استیضاح ربیعی رسانه داران استیجاری چون آن خانم به وکیلی و تاجگردون حمله ور شدند و توئیت پشت توئیت زدند و لر و ترک کردند تا ربیعی نیافتد و آخر سر گفتند وااسفا از تاجگردون با فاشیستی برخورد کردنش و وقتی چند ماه بعد ربیعی افتاد به تاجگردون اتهام معامله کردن بر سر خون مسافران را زدند چون این بار ماموریت انجام نشده بود و حالا در مجلس جدید جایی که در یک تناسب اگر رای این نمایندگانی که به اعتبارنامه تاجگردون معترض شدند را حساب کنیم می بینیم که تایید تاجگردون از ملت بیشتر از آنان بوده است، نماینده شیراز از حدود 1 میلیون 400 هزار رای 120 هزار رای آورده است آن هم جایی که رقیبی نبوده ولی تاجگردون از 100 هزار رای 40 هزار رای آورده است این کجا و آن کجا؟

روزی به صلاحیت او معترض شدند و با کمک نیروهای خودی درون شهرستان به صلاحیت تاجگردون ورود کردند اما یدالله فوق ایدیهم بود و تاجگردون صلاحیت را کسب کرد آن هم با آن همه اسکرین شات ها و خبرهای دروغی که در توئیتر و تلگرام و اینستاگرام منتشر کردند سعی داشتند تا چهره ای خلاف از او بسازند و وقتی قافیه را باختند به تبلیغات او هم رحم نکردند و خبر پشت خبر و توئیت پشت توئیت به او و هوادارانش حمله ور شدند چرا او نمی توانست و نمی تواند ریا کند و حالا در مسئله ای ورود به مجلس به یک دلیل مضحک به اعتبارنامه او معترض شدند که چرا تاجگردون برای مردمش کار می کند، گویی در نزد نمایندگان فعلی که همگی اصولگرا هستند کار کردن نباید توسط اصلاح طلب صورت گیرد و در میان اصلاح طلبان هم اصلاح طلبانه عمل کردند مقدم ندانستن توسعه و پیشرفت به عنوان سنگ بنای تحول است، در اصلاح طلبی چندین محور وجود دارد که یکی عدالت در توزیع ثروت و منابع بین مردم که تاجگردون این را به خوبی انجام داده و اگر این اصلاح طلبی نیست پس چیست؟

در میان اصولگرایان گفته اند او 80 تا 90% بودجه را به گچساران برده اما نمی گویند سال ها 1% هم به گچساران، بامِ نفت ایران نمی رسید بنابراین اگر مردم تهران حق بودجه دارند مردم گچساران دارند و این بازی ها فقط برای انجام ماموریت زدن نیروی برآمده از زاگرس است و بس.

و اما بعد

چند روز قبل در توئیتی سوال وار گفتم که: ‌‌‌‎تاجگردون بالاخره صبروسکوت تاریخی را خواهد شکست؟ پشت پرده جلسه نمایندگان تهران برای اینکه ‎ او رئیس کمیسیون نشود را بیرون می دهد؟

این توئیت حکایت از واقعیت هایی است که اگر تاجگردون صلاح بداند به زبان خواهد آورد و در همین راستا کمپین سکوت بشکن را مردم درست کرده اند تا او بالاخره صبر و سکوت تاریخی را بشکند و سخن کند.

این مورد پیش بینی می شود که او در این دور مجلس دیگر سکوت نکندنگفته ها را بگوید که باید دید او چه خواهد کرد و چگونه بحران های دیگر را رد می کند.

منبع: دیدبان ایران

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 37
  • ش
    0

    اگر در راه پیشرفت استان خود تلاش کرده الهی که دست حضرت علی ع به دنبالش باشد و دشمنانش بود شوند امین

  • م
    0

    خبرفوری چند وقتی هست زبان ووکیل الدوله شدی از فساد ورانت خانوادگی تاجگردون خبر نداری یا نونت در بزک کردنشه چرا 70 درصد ایرانیها الان به زور فقط میتونن شکمشون رو سیر کنن تا زنده بمونن اما تاجگردونها که تواین کشور کم هم نیستند صاحب ومدیر عامل 52 شرکت وشاید هم بیشتر باشن مگه به جزبا چپاول بیت المال و حق ایرانیها به اینجاها رسیدن کمی منصف باشید دین ندارید وجدان داشته باشید ازاده باشید

    نظرات شما -
    • سلیمانیها زنده هستن
      0

      اگرتاجگردن دروغ میگه به خدا واگذارش میکنم

    • حسین
      0

      شما اگه خیلی دلسوز وزرنگ هستی برو جلو اون بالا بالاها رابگیر نه یکی که تا تونسته برای شهر ودیارش زخمت کشیده

  • سلیمانی زندست
    0

    سلام جناب تاجگردون خالی نبندملت ملت احمق نیستن

  • صداقت‌
    0

    واقعآ‌ اینم‌یکی‌ از دزدها مثل بقیه برای ما هیچ اهمیتی ندارند

  • کاربر ناشناس
    0

    بس کنید دیگه مردم را چی فرض کردید مجلس باید دوباره خانه مردم شود نه جای امن برای ویژه خواران

  • رتبه 4 کنکور
    0

    خاک بر سر مردمی که اینو فرستادن مجلس.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خاک بر سر خودت لعنتی

    • حسن زاده
      0

      خاک بر سر خودت حرف دهنت بفهم

  • انقلاب
    0

    تن فروشی بهتر از قلم فروشی.

  • امید
    0

    هم وطن های عزیز به خدا قسم من لر هستم از شهر باشت یاسوج ادمی به فاسدی و رانت خواری اون ندیدم جاهایی زمین وباغ ویلا درست کرده که از میلیارد پولش بیشتر

  • شیردل
    0

    درود بر تاجگردون بجای جبهه گیری بیایید به مردم خدمت کنید این مجلس راه به جایی نخواهد برد با این حیله ای که در نظر دارد وظلم به مردم است€ بجای انتقاد بیایید با دولت همکاری کنید تا مشکل مردم حل شود

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      بدبخت به کسانی که اینقدر حقیر هستن که آبادانی گچساران رو میبینن ولی دزدی و رانت خواری و زدوبندها رو نمیبینن، حیفم میاد این مثال رو بزنم، این آقا شده رابین هود، از همه جا میدزده، یکمش رو هم خرج گچساران میکنه،

    • آیدین آیهان
      0

      ابو موسی اشعری نباش برادر

  • ناشناس
    0

    این کیست که اینقدر از دزد قافله وسرگردنه دفاع می‌کند معلومه که منفعت رفقیق دزد به خطر افتاده همه اش تقصیر شورای نگهبان که اینو تایید صلاحیت کرده اگر اعتبار نامه این شخص در مجلس تایید شود معلوم میشه که تمام گفته های نمایندگان در مورد این شخص دروغ بوده

  • کیهان
    0

    گناه تاجگردون این است که برای مردم شهرش کارکرده، گناه تاجگردون این است که گچساران را آباد کرد، اگر هم کسانی را در شرکت ها و پست های کلان گماشت دستش درد نکند، اگر میخوان جلوی رانت را بگیرن اول از همه باید از رئیس مجلس شروع شود.

  • صادق بهمئی
    0

    حتماخوب بهت رسیده که اینجورطرفداری میکنی ازش شک نکن اگه تاجگردون مفسدنبودالکی نماینده هاپاپیچش نمیشدن .صدشرکت داره وکل اقتصادایرانو فلج کردحالایه کاری هم برای گچساران کردکه رای بیاره.جمع کنیداین بساط چاپلوسیو.

    نظرات شما -
    • سید امین
      0

      اول تحقیق کن بعد صحبت کن زود قضاوت نکن شما ایشون را نمی شناسید حق دارین و براتون گرون تموم شد که به شهرش و مردمش خوب رسید. درود بر لر ...درود به شرفت آقای تاجگردون

  • حمید
    0

    وقتی زعمای قومی فاسد باشند وای به حال زیر دستان، این نویسنده مخالف مبارزه بافساد است. چرا؟ نمی دانم!!!

  • اسماعیل
    0

    درود بر مرد بزرگ زاگرس

  • محمد
    0

    خواهشا منابع هیچ استانی را جهت سرمایه گذاری به استان دیگری انتقال ندهید جز در موارد استثنا طوریکه یک استان مستعمره استانها دیگر شود مثل خوزستان سعی شود هر استان هر منابعی که داره با تمام فراوردهایش تو همان استان سرمایه گذاری شود بدبختانه در آخر تمام این هزینه باید از جیب مردم پرداخت بشه

  • لیاخوف
    0

    توپ

  • سرباز ایرانیم
    0

    سلام این که این آقا جبهه رفته نمی تواند هرکاری بخواهد انجام دهد اگر خطایی انجام داده به شدت وبراساس قانون با ایشان بر خوردشود من ۲۱ماه درخط مقدم جبهه جنگیده ام وجانبازشده ام الان هم بیکار هستم ومستاجر من خانواده ام امسال من هستن که دارند زجر می کشند ولی افتخار می کنیم که دردفاع مقدس حضور داشتیم من هنوز درخواب وبیداری رفقا ی شهیدم رامی بینم در ضمن کشور قانون اساسی دارد وفصل الخطاب قانون است

  • شهروند
    0

    مخاطبان عزيز بدانيد اگر صحبت از زد بند، رانت خوارى، اختلاس، فساد مالى و... باشد خيلى از وكلا، وزرا، رؤسا، و مديران آلوده هستند. مثل نمايندگانى كه اسامى آنها توسط سخنگوى قوه قضائيه رسانه اى شد و ٩٠ نفر از نمايندگانى كه شوراى نگهبان رد صلاحيت كرد و آن هم توسط سخنگوى شورا اعلام شد، شايد تعدادى هم بودند كه با زرنگى خودشان فسادشان پوشيده باقى مانده باشد. اما عدم تأييد اعتبارنامه يك بحث سياسى و جناحى است، مطمئن باشيد تندروهايى كه در مجلس اول اعتبارنامه امثال خسروخان صولت قشقايى را رد كردند، وراث آنان در مجلس يازدهم كه اكثر كرسى ها در اختيارشان است اين توانايى را دارند كه با تاجگردون همان برخورد را بكنند، چند روز ديگر مشخص خواهد شد.

  • بهلول
    0

    خود گویی و خود خندی عجب مرد هنر مندی؟! این همه حرف زدی اما یکبار جواب ایراداتی که بر تاجگردون وارد شده را ندادی بیا منکر عضویت خود و بستگانش در اون همه شرکت و تجارتخانه بشو و با مدرک همه یا قسمتی از مستنداتی که به شورای نگهبان داده اند را رد کن!آی باری ک الله.دمت گرم.چهارتا از۵۲تا را رد کن. تا من هم حمایتت کنم. یا مدرکی بیاور تا ثابت کنه در تایید صلاحیتش لابی گری علی لاریجانی نقش نداشته! منتظریم.

  • یاسوج
    0

    افرین برشماباد,افتخارهمه ی لرهاهستی وخواهی بود ای بزرگ مرد

  • حاج قاسم
    0

    عجب جواب دندان شکنی!!؟ حتما نویسنده این مطلب پس از درج در فضای مجازی با خود خواهد گفت، همه منتقدان تاجگردون را له کردم، عجب متنی نوشتم آغای مزدور،این آقای غلامِ مردم، طبق اسناد بیشتر غلامِ اقوام و خویشان خودش هست که، بجای نوشتن رمان، پاسخ مستند بده شما که هدفمند زهاک مار به دوش را خواستی سیاووش کنی، چرا موضوع را قومیتی کرده و از قوم عزیز «لر» مایه می گزاری. در ضمن شما که اصلا رسانه ی استیجاری!!نیستی، بفرمایید،آن مردم گچساران که موافق اعتراض به اعتبارنامه تاجگردون(اخراج از مجلس) که فساد های ساختاری او بر همگان روشن شده هست، را چه می‌نامید، و یا کسانی که نمایندگان فعلی مجلس یازدهم را تهدید به قتل مسلحانه می کنند کجای ذهن رمانتیک! شما جای دارد. سوال دیگر اینکه شمایان که دولت روحانی را فرصت ده به مدیران بویراحمدی میدانید، چرا به همان مدیران یا سلاطین دزد که در فسادهای بزرگ دست داشتند و بازداشت شدند، و از نزدیکان سیاسی و مورد حمایت جناب تاجگردون هستند(حوزه انتخابیه) اشاره نمی‌کنید(با حفظ حرمت لر و گچسارانی های دیگر)خانم محمدزاده و عوامل به اصطلاح محترم خبر فوری، بهتر است قبل از افتراء زدن به نمایندگان اصولگرای مجلس یازدهم، مستند پاسخگو باشید.

  • بختیاری
    0

    درود بر این شیرمرد لر که اسمش نماینده های تهران را به لرزه می اندازه. ولی متاسفانه آخرش خنجر از پشت توسط افرادی حسود و نظرتنک در دیار خود و نمایندگان منطقه لر نشین خواهد خورد

  • آرمان کرمی
    0

    آنان کوچک تر از آنان هستن که تاجگردون را به زمین بزنند

  • محمود
    0

    درود اقای مدیر سایت.اینکه برای دریافت نظرات نوشتن ایمیل را اجباری کردید اصلا کار درستی نیست و نمی توانید بازخورد خبرهاتون را در نظرات مردمی ببینید.همه جا ای میل یا جی میل اختیاری هست شاید من بخوام در قالب فردی ناشناس واقعیاتی را مطرح کنم اما ای میل که اجباری هست این کارو نمی کنم و نه دشمن تراشی می کنم نه شر می اندازم گردن خودم.به هر حال این شکلی نظرات مردم را نمی توانید بگیرید.این کار اشتباهه .سپاس.محمود از جنوب

  • احمد سلیم پور
    0

    درود بر جناب خادمی حیف که مردم استان .به اصطلاح اصولگرایان برا قدرت گرفتن هزار دروغ وتهمت به دکتر میزنند هنوز درک نکردن مرد شماره یک مجلس تاجگردونوهست همه نمایندگان بی سواد تهران احساس خطر میکنند من از این تاسف میخورم چرا لرهای خودشون بر علیه دکتر حرف میزنند به کل نمایندگان تهران میارزد درود خدا جای حق نشسته است

  • رضا
    0

    ۲۰درصد نفت و گاز کشور مال گچسارانه؟ یه حرفی بزن که آدم باورش بشه درسته که گچساران گاز داره ولی کی گفته ۲۰ درصد نفت و گاز ایران از گچساران استصحال میشه؟

  • سجاد گچساران
    0

    اگر مجلس واقعا انقلابی باشه نباید اعتبارنامشو تایید کنن . باید از همین حالا جلو بی بند باری رو گرفت ، خواهشا کمتر کلمه لر بکار ببرید حالم از لر بودن خودم بهم میخوره ب خاطر این اقا (تاجگردون )

  • سینا مهدوی
    0

    دینگ دینگ... چیزی نبود صدای sms واریزی نویسنده بود

  • صادق
    0

    خذعبلات تحویل مردم نده... خبر فوری... مظلوم نمایی ب سبک خبر فوری...

  • مهران
    0

    چرا اکثرا قضاوت میکنید؟!!! ایشون ( تاجگردون ) مورد اتهام هست یعنی متهم پس هنوز مجرم نیست !!!! چرا در مورد دیگران زود قضاوت میکنید؟؟!! ایشون اگر کاری برا مردم حوضه انتخابی کرده طبق سوگند و وظیفه فلسفی نمایندگی همه نمایندگان هست ( البته در این دوره ها کمتر دیده میشود نماینده ای بدرستی به وظیفه عمل کرده باشد ) حال که مورد اتهام هستند اگر بی گناه باشد بقول نویسنده از این اتهامات به رسم سیاوشآن خارج میشود و اگه گناه کار باشد باید تاوان جرم را پرداخت کند و بعد از پرداخت باز هم میتواند شهروند عالی باشد !!! و این حق مردم هست که برایشان ثابت شود نماینده ای که از آن دفاع میکند بدور از هر خطایی باشد!!! و انشالله که همینطور باشند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها