همراهی شیعه و سنی سبب ایجاد امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان شده است

امروز با وجود همه توطئه‌های دشمنان علیه کشور و سپاه پاسداران مردم خدمتگزاران خود را می‌شناسند.

همراهی شیعه و سنی سبب ایجاد امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان شده است

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، سردار محمد مارانی صبح امروز در هشتمین مراسم سالگرد "شهدای وحدت" در زاهدان اظهار داشت: سردار نورعلی شوشتری که از شهدای وحدت در جنوب استان هستند آن چنان در دل مردم جنوب شرق کشور جای گرفت که وی را به عنوان مسیح سیستان و بلوچستان می‌شناسند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان نام شهید شوشتری نام آشنایی برای مردم است، افزود: شهید شوشتری آن چنان در دل مردم شیعه و سنی جای گرفت که انگار سالیان سال این شهید بزرگوار با مردم این منطقه زندگی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نام مبارک سردار شهید شوشتری عزیز در منطقه جنوب شرق ماندگار شد و همیشه این نام در دل و ذهن مردم جاودان است. مردم استان همواره از این شهید گرانقدر به نیکی یاد می‌کنند و این بهترین اتفاقی است که می‌تواند برای یک انسان بعد از از دنیا رفتنش رخ دهد.

مارانی گفت: شهید شوشتری با روحیه مردم‌داری و مردم یاری کار خود را در سیستان و بلوچستان آغاز کرد و امروز هم روش سپاه برای ایجاد امنیت همان روش سردار شهید شوشتری است.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: همراهی شیعه و سنی در همه مسائل باعث ایجاد امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان شده است و امروز با وجود همه توطئه‌های دشمنان علیه کشور و سپاه پاسداران مردم خدمتگزاران خود را می‌شناسند.

وی بیان کرد: خوشحالیم که سپاه همواره همراه و همگام مردم است و این موضوع در طول فعالیت این نهاد تدوام داشته و دارد. نیروهای این نهاد انقلابی همواره برای خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف در میدان هستند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها