چرا باید از سرور اختصاصی ایران استفاده کنیم؟

سرور اختصاصی ایران از آنجایی که در خود کشور هستند، دسترسی های بالایی را از خود به نمایش می گذارند و می توانند سرعت بسیار زیادی را برای کاربران به اشتراک بگذارند.

چرا باید از سرور اختصاصی ایران استفاده کنیم؟

هزینه های مربوط به این سرور بسیار بهینه تر و اقتصادی تر می باشد؛ چرا که ترافیک داخلی ارزان تر می باشد.

یکی از تغییراتی که می توانید در سرورهای داخل کشور مشاهده کنید، پهنای باند است که به صورت صعودی به افزایش خود ادامه می دهد. از این رو در صورت خرید سرور اختصاصی ایران پارس پک می توانید از پهنای باند مناسبی را به خود اختصاص دهید.

چرا باید از سرور اختصاصی ایران استفاده کنیم؟

یکی از سوالاتی که همواره برای کاربران حرفه ای وجود دارد، این است که به چه دلیلی باید از سرور اختصاصی ایران استفاده کرد. دلایل مختلفی وجود دارند که میتوانند شما را به سمت بهره بردن از این نوع سرور بکشانند.

سرور اختصاصی ایران مزیت‌های بسیار مختلفی را به خود اختصاص داده است که در ادامه به بررسی آن‌ها پرداخته خواهد شد.

سرعت بالا؛ مهم‌ترین ویژگی‌ها

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که در سرور اختصاصی ایران به چشم می‌خورد، سرعت بالای آن است که می‌تواند دسترسی بالایی را با خود به همراه داشته باشد.

هزینه؛ صرفه اقتصادی

سرور اختصاصی داخلی را می‌توان به صرفه‌تر از نوع خارجی آن به حساب آورد. چرا که هزینه‌های مربوط به پهنای باند، ترافیک، Collocation کاهش خواهد یافت. البته امنیت سرورهای اختصاصی خارج بیشتر می‌باشد.

امنیت؛ نوع داخلی راحت‌تر

برای اینکه بتوان امنیت را برقرار کرد، نوع داخلی آن بسیار ساده‌تر و راحت‌تر است. چرا که می‌توان حملات خارج از ایران را راحت‌تر کنترل کرد. چرا که قطع دسترسی سرور خارج به ایران بسیار راحت تر خواهد بود.

پایداری و کیفیت ارتباط دیگر ویژگی برتر

پایداری و کیفیت ارتباط را می‌توان یکی دیگر از ویژگی‌های برتری به حساب آورد که در سرورهای اختصاصی ایران وجود دارند. استفاده از شبکه‌های داخلی پایداری بیشتری را با خود به همراه خواهد داشت و می‌تواند امنیت ویژه‌ای را به وجود بیاورد.

پس به طور کلی با دیتاسنترهای ایرانی نسبت به خارجی ایمنی بیشتری را تجربه خواهید کرد.

هزینه پایین ارتباط برای کاربران

سرور اختصاصی ایران نسبت به نوع خارجی آن هزینه‌های ارتباطی پایینی را به خود اختصاص داده است. از آنجایی که سرورهای خارجی به صورت بین المللی هستند، هزینه‌هایی که برای کاربران وجود خواهند داشت نیز به طبع بیشتر می‌باشند.

تعیین قیمت سرور اختصاصی ایران

در تهیه یک سرور اختصاصی داخلی المان های مختلفی وجود دارند که می توانند تاثیر مستقیم و یا غیر مستقیمی را بر روی تعیین قیمت آن داشته باشند. با توجه به بازار این روزها و تنوعی که در قیمت ارزها وجود دارند، تعیین هزینه نهایی نیز متفاوت خواهد بود.

همچنین در یک سرور می‌تواند سخت افزارهای مختلفی قرار بگیرند. این سخت افزارها بر اساس نیازهای افراد تعیین می شوند و آن را در سرور ایرانی به کار می برند. همچنین شرکت هایی که اینگونه سرورها را ارائه می دهند، زیر ساخت های مختلفی را با خود به همراه دارند که همین موضوع نیز می تواند باعث ایجاد تفاوت در هزینه ها شود.

همچنین به این نکته توجه کنید که برای تهیه یک سرور اختصاصی باید هزینه های بیشتری را نسبت به هاست و یا سرورهای معمولی پرداخت کنید. چرا که از منابع آن در اختیار یک فرد قرار می گیرد. با وجود هزینه های بالا می توانید از مزیت های آن بهره لازم را ببرید.

جمع بندی

سرور اختصاصی ایران؛ در این مقاله به بررسی مزیت‌های سرور اختصاصی ایران پرداخته شد که بر حسب نیاز خود می توانید آن را تهیه کنید و از کاربردهای آن نهایت بهره را ببرید. این مزیت ها و امتیازات به این دلیل هستند که بتوانند عملکرد مطمئن تر و بهینه تری را برای کاربر فراهم کند.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها