ترامپ: پایان کامل توافق هسته‌ای ایران یک احتمال بسیار واقعی است

ترامپ گفت: باید ببینیم گام دوم برجام چیست. ممکن است لغو کامل باشد. این یک احتمال بسیار واقعی است. از اینکه به عنوان یک ملت، از ما بهره‌کشی شود خسته شده‌ام.

ترامپ: پایان کامل توافق هسته‌ای ایران یک احتمال بسیار واقعی است

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در نشست کابینه این کشور گفت: پایان یافتن کامل توافق هسته‌ای ایران یک احتمال بسیار واقعی و قوی است.

رئیس‌ جمهور آمریکا ضمن دفاع از اعلام عدم پایبندی ایران به برجام از احتمال بالای خروج واشنگتن از توافق هسته‌ای ایران خبر داد.

دونالد ترامپ در جلسه کابینه با حضور شماری از وزرا از جمله وزرای دفاع و امور خارجه آمریکا درباره برجام گفت: می‌دانید! ما توافقنامه ایران را داریم که هم‌اکنون مورد مطالعه و بررسی قرار دارد. فکر می‌کنم بسیاری از افراد با کاری که من کردم موافق هستند. من قویا به کاری که کردم اعتقاد دارم، من از اینکه از کشور ما سوء استفاده شود خسته شده ام، این کشور برای سال‌های بسیار بسیار زیاد مورد سوء استفاده قرار گرفته است. به صراحت بگویم که برای دهه ها مورد سوء استفاده واقع شده است.


ترامپ افزود: من از این وضعیت خسته شده ام اما توافقنامه ایران چیزی بود که من احساس کردم باید انجام می شد، باید ببینیم که فاز(مرحله) دوم چیست؟ این مرحله دوم ممکن است مثبت باشد و ممکن است بسیار منفی باشد، ممکن است « پایان دادن کامل» باشد که یک احتمال واقعی است، برخی ممکن است بگویند که این احتمال یک احتمال زیاد است اما ممکن است که یک توافقنامه مثبت دربیاید، باید ببینیم چه می‌شود؟ مذاکره کنندگان عالی، برای خودشان یک توافقنامه عالی را مذاکره کردند! اما توافقنامه ای وحشتناک برای آمریکا بود. باید ببینیم که چه می شود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها