کمک‌های بشردوستانه میلیون دلاری کره‌جنوبی، در قبال بدهکاری میلیاردی!

یک روزنامه نگار حوزه انرژي در توییتی نوشت: هر چند كره جنوبي از ارسال دو محموله دارو و تجهيزات پزشكي طي امروز و ماه آينده جمعا به ارزش ٢/٥ ميليون دلار خبر داده است اما تا تسويه بدهی چند ميلياردي، راه طولاني پيش روست.

کمک‌های بشردوستانه میلیون دلاری کره‌جنوبی، در قبال بدهکاری میلیاردی!

رضا زندي روزنامه نگار حوزه انرژي در توییتی نوشت:

هر چند كره جنوبي از ارسال دو محموله دارو و تجهيزات پزشكي طي امروز و ماه آينده جمعا به ارزش ٢/٥ ميليون دلار خبر داده است اما هنوز تا تسويه چند ميلياردي! بدهي كره اي ها، راه طولاني پيش روست. دولت كره جنوبي مي تواند سريع تر و وسيع تر براي پرداخت بدهي اش حركت كند.

مردم ايران رفتار اين روزهاي دولت كره جنوبي را به خاطر نگاه مي دارند تا كي؟ تا "آينده"ي بدون تحريم كه بالاخره فرا خواهد رسيد. "در هميشه به روي يك پاشنه نمي چرخد."

گفتنی‌ست در خبرها آمده بود دولت کره جنوبی امروز اولین محموله از صادرات بشردوستانه طی یک ماه اخیر، شامل نیم میلیون دلار دارو را به ایران ارسال می‌کند( اینجا بخوانید) .

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    اینواین دولتهامثل کره جنوبی وژاپن وامسالهم بدونن که این نیزبگذرد نه این دولت به شمامیماندنه این مکنت به ماهمیشه بعدازشبه سیه روزروشن پدیدارمیشودای کاش به جای خودفروشی دربرابرترامپ عزت نفستنوحفظ میکردین خوبه که ششماهاازجنگ دوم جهانی به بعد...همه کارواسه یانکیهاکردین به چه قیمت مثل جزیره اوکیناوا...زن واسه شوهرش نمیکنه که شماهاکردین بگذریم پول ملت ایران که حقشه بایدپرداخت کنین

    نظرات شما -
    • سوری
      0

      خود فروخته اید خودفروخته

  • محسن
    0

    برخی کشورها عملا استقلال ندارند ونوچه های آمریکا هستند. اما ما باید مناسباتمان با دیگر کشورها را بر اساس واقعیات میدانی وهوشیاری کامل و ظرفیت آنها بچینیم تا در زمان بحران، گرفتار مشکلات از این دست کمتر شویم. کشورهای همسو و همسایگان راه گشای مشکلات کنونی هستند. مبادلات با کشورهایی که از خرید نفت امتناع کردند باید حداقل شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها