معرفی موتورهای جستجوی امن برای کودکان

وب سایت KidRex در واقع موتور جستجوی سفارشی گوگل برای بچه ها است.

معرفی موتورهای جستجوی امن برای کودکان

به گزارش خبر فوری و به نقل از پایشگر، این روزها می توانید بگویید که فرزندان ما اطلاعات کافی از وب و اینترنت دارند و تا حدودی با ویژگی های این فضا آشنا هستند. با کمی کمک پدر و مادر ، آنها به راحتی می توانند اصول اولیه جستجو را درک کرده و بیاموزند. موتورهای جستجوی معمول وب به کودکان کم سن و سال همچون بزرگسالان خدمات می دهند. اما حتی در موتورهای جستجویی که فیلترهای میانه رو اعمال می شود، برخی از مطالب و محتوا ممکن است مناسب برای این ذهن های راحت تاثیر پذیر مناسب نباشد.
مرور و نمایش محتوای مناسب و مطابق با اصول اخلاقی شاید اصلی ترین دلیل برای استفاده از موتور های جستجوی به طور خاص طراحی شده برای بچه ها باشد. دلیل بعدی استفاده از این موتور های جستجو شکل ظاهری آنهاست که بیشتر با روحیات کودکان یا نوجوانان مطابقت دارد. بی شک اجازه دادن به بچه ها برای استفاده و اجرای نتایج جستجو در وب با استفاده از یک موتور جستجو ویژه بچه ها به کاهش بار نگرانی ذهنی پدر و مادر در مورد امنیت کودکان در فضای مجازی کمک شایانی می کنند.

وب سایت KidRex در واقع موتور جستجوی سفارشی گوگل برای بچه ها است.

این موتور جستجو از شیوه های جستجوی اخلاقی و امن استفاده می کند و سعی در نمایش حتی المقدور تمام نتایج به شکلی فاقد مطالب نامناسب برای کودک می کند. KidRex همچنین دارای یک پایگاه داده ویژه حاوی وب سایت های نامناسب و کلمات کلیدی هرزه است که به نمایش نتایج تمیز و عاری از آلودگی بیشتر کمک می کند.

به پدر مادرها برای تغییر موتور جستجوی پیش فرض از گوگل به kidrex روی تبلت ها و کامپیوترهای کودکان توصیه می شود،

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها