بازیگران پیشکسوت، مانند معلولین شده‌اند / از زمانی که با بیماری شوهرم مواجه شدم، با معلولین جامعه همدردی بیشتری پیدا کردم

مهوش وقاری بازیگر تلویزیون درخصوص رفتار جامعه در مقابل معلولین و امکانات برای این افراد گفت: از زمانی که با بیماری شوهرم مواجه شدم با این مسأله به صورت جدی‌تری مواجه شدم.

بازیگران پیشکسوت، مانند معلولین شده‌اند / از زمانی که با بیماری شوهرم مواجه شدم، با معلولین جامعه همدردی بیشتری پیدا کردم

به گزارش خبر فوری ، مهوش وقاری بازیگر تئاتر و تلویزیون درخصوص رفتار جامعه در مقابل معلولین و امکانات برای این افراد به خبرفوری گفت: به نکته جالبی اشاره کردید. از زمانی که با بیماری شوهرم مواجه شدم با این مسأله به صورت جدی‌تری مواجه شدم چرا که قبلاً به این شدت برایم حائز اهمیت نبود.
وی ادامه داد: در در این ایام مجبور بودیم که در معابر عمومی با ویلچر حاضر شویم. لذا کاملاً حس کردم که امکانات خوبی موجود نیست.
وقاری در ادامه اظهار داشت: برایم عجیب است که چرا در اکثر بیمارستان‌ها رمپ ویژه‌ای برای عبور ویلچر وجود ندارد. در کشوری که قشری از جامعه را معلولین جنگی شامل می‌شود، چرا برای این افراد امکانات ویژه بنا نکرده‌ایم.
این بازیگر پیشکسوت به نامهربانی‌ها اشاره نمود و افزود: متأسفانه بازیگران پیشکسوت مانند معلولین شده‌اند چراکه امکاناتی برایشان قائل نشده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در تمام دنیا برای پیشکسوت‌ها ارزش قائل هستند اما در ایران این ماجرا کمرنگ است. افرادی که زمانی دست‌اندرکار بوده‌اند و مخاطبین بسیاری داشتند، علاوه بر ابعاد مالی، از لحاظ روحی نیز تضعیف می‌شوند. در حالی‌که حداقل می‌توان از حضور بازیگران پیشکسوت در یک سکانس استفاده کرد.
این بازیگر تئاتر و تلویزیون در پایان عنوان کرد: انشالله که کمتر شاهد کم‌لطفی و بی‌رحمی نسبت به این قشر باشیم.

33

حجم ویدیو: 22.08M | مدت زمان ویدیو: 00:07:12 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها