2 باند توزیع موادمخدر در هرمزگان متلاشی شد

نیروهای انتظامی در 48 ساعت گذشته در درگیری با قاچاقچیان، 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان را شناسایی و متلاشی کردند.

2 باند توزیع موادمخدر در هرمزگان متلاشی شد

سردار عزیز الله ملکی افزود: در این راستا یک هزار و 250 کیلوگرم انواع مخدر شامل یک هزار و 155 کیلوگرم تریاک، 95 کیلو حشیش و 253 گرم هروئین کشف شد.
وی بیان داشت: در این عملیات همچنین 9 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر توقیف و 261 معتاد جمع آوری شد.
فرمانده انتظامی هرمزگان با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، از شهروندان خواست تا برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر، پلیس را در دستگیری قاچاقچیان یاری کنند و هر گونه اخبار در این باره را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
از ابتدای امسال تا اول مهرماه، حدود 28 تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی در استان هرمزگان کشف شده است.
استان هرمزگان در حالی حدود 900 کیلومتر نوار ساحلی در کنار خلیج نیلگون فارس دارد که سوداگران مرگ برای انتقال مواد مخدر سایه شوم خود را بر این منطقه انداخته اند.
به گزارش ایرنا، هر چه مبارزه نیروهای انتظامی و امنیتی کشور با قاچاقچیان مواد مخدر به روز تر و قاطع تر می شود از دیگر سو سوداگران مرگ شیوه های جدیدتری در پیش می گیرند که انتقال مواد مخدر نیز از نقطه ای به نقطه دیگر پیچیده تر و غیر قابل دسترس تر شده و چرخه وسوسه انگیز سودآوری و سوداگری از بین نمی رود.
استان هرمزگان بواسطه همسایگی با 2 استان سیستان و بلوچستان و کرمان به نوعی بستر و محل انباشت مواد مخدر شده است چرا که قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از این استان ها باید از مسیر خشکی و دریایی هرمزگان عبور کنند.
امروز روش حمل و نقل مواد مخدر از خشکی به دریا کشیده شده و با توجه به مرز طولانی هرمزگان از جاسک تا پارسیان به طول 900 کیلومتر، قاچاقچیان مواد مخدر این مسیر را با شناور و قایق های تندرو در پیش گرفته اند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها