در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد

بررسی صحت و سقم رایزنی عارف با خاتمی برای انتخابات 1400/قنبری: هنوز برنامه‎ای برای ریاست‎جمهوری نداریم

قنبری تاکید کرد: نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده پیرامون دیدار عارف با محمد خاتمی و رایزنی وی برای حضور در انتخابات ریاست‎جمهوری 1400 اطلاع ندارم.

بررسی صحت و سقم رایزنی عارف با خاتمی برای انتخابات 1400/قنبری: هنوز برنامه‎ای برای ریاست‎جمهوری نداریم

داریوش قنبری فعال سیاسی اصلاح‎طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‎های خبری مبنی بر حضور محمدرضا عارف در انتخابات ریاست‎جمهوری 1400 و رایزنی وی با بزرگان اصلاح‎طلب درباره این موضوع گفت: بدون شک عارف به عنوان یکی از چهره‎های شاخص اصلاح‎طلب دارای ظرفیت‎ها و ویژگی‎های لازم برای حضور در انتخابات ریاست‎جمهوری است و از این قابلیت برخوردار است اما به طورحتم در این مقطع اصلاح‎طلبان در جهت انتخاب یک گزینه برای انتخابات آینده ریاست‎جمهوری تصمیمی اتخاذ نکردند.

وی با اشاره به اینکه بنده نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده پیرامون دیدار عارف با محمد خاتمی و رایزنی وی برای حضور در انتخابات ریاست‎جمهوری 1400 اطلاع ندارم خاطرنشان کرد: معمولا در انتخابات ریاست‎جمهوری در کشورمان تعیین و تکلیف نهایی برای حمایت از یک فرد برای حضور در انتخابات ریاست‎جمهوری در دقایق آخر صورت می‎گیرد از این رو در مقطع فعلی نیز اصلاح‎طلبان هنوز تصمیمی را برای انتخابات ریاست‎جمهوری آینده اتخاذ نکردند.

این فعال سیاسی اصلاح‏‎طلب تصریح کرد: در حال حاضر اظهارنظر درباره کاندیدای نهایی اصلاح‎طلبان در انتخابات آینده زود است و بدون شک نمی‎توان گفت که گزینه اصلی اصلاح‎طلبان در انتخابات چه کسی است.

قنبری با بیان اینکه اصلاح‎طلبان در انتخابات سال 1400 به طورحتم با یک کاندیدای اختصاصی وارد عمل خواهند شد اظهارکرد: هنوز زمان زیادی تا سال 1400 باقی مانده از این رو هرگونه اظهارنظر درباره گزینه اصلاح‎طلبان برای حضور در انتخابات ریاست‎جمهوری آینده زود است و نمی‏‌توان به آن پرداخت.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی نیز اصلاح‎طلبان برنامه‎ای را برای انتخابات ریاست‎جمهوری ندارند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مهران
    0

    به جای این کارا اگه یه کم بیشتر به فکر مردم باشن بهتره..مردمی که به آنها رای اعتماد دادند تا سرنوشت و آیندشون به کمک این آقایان رقم بخورد..اما مثل اینکه انتخابات فقط یه مسابقست که زور و چرب زبانی هم دیگر را به رخ یکدیگر بکشند..

    نظرات شما -
    • ملیکا
      0

      مهربان باشید خواهش می کنم

  • ملیکا
    0

    ممنونم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها