مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

ثبت نام دانش آموزان مقطع اول ابتدایی از ۱۰ خردادماه آغاز می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان،به ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی ۹۹ اشاره کرد و گفت: ثبت نام دانش آموزانی مقطع اول ابتدایی از ۱۰ خردادماه آغاز می‌شود.

ثبت نام دانش آموزان مقطع اول ابتدایی از ۱۰ خردادماه آغاز می‌شود

ابراهیم رفیعی، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای ثبت نام حضوری دانش آموزان مقطع اول ابتدایی در استان فراهم شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، با بیان اینکه در مهرماه امسال بیش از ۱۵ هزار فرهنگی سال تحصیلی جدید را آغاز کرده و تدریس خواهند کرد، گفت: والدین دانش آموزان می‌توانند شکایات و انتقادات خود را از طریق سامانه پاسخگویی به شکایت در پورتال اداره کل آموزش‌وپرورش مطرح کرده و یا با شماره تلفن‌های ۳۳۴۴۸۰۴۰ ناحیه یک، ۳۳۴۴۳۰۱۵ ناحیه دو و ۳۳۱۳۳۴۳۹-۴۴۱ اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان تماس بگیرند.

رفیعی تاکید کرد: ستاد اصلی و فرعی نظارت بر ثبت‌نام مدارس در حال فعالیت است.

وی به برگزاری امتحانات دانش آموزان در پایه نهم و دوازدهم اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۳ هزار پرسنل آموزش و پرورش تا ۲۲ خردادماه در مدارس حضور داشته و کار تدریس را انجام می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، ابراز کرد: حضور دانش آموزان به تعداد کم بسیار کم برای رفع اشکال در مدارس استان به خوبی برگزار می‌شود.

رفیعی افزود: دانش آموزان و معلمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و داشتن ماسک و دستکش در مدارس حضور دارندو امکانات گند زدایی در تمام مدارس استان انجام شده است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها