در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد

انتقاد مدیرعامل بنیاد باران از بی‎توجهی به مطالبات اصلاح‎طلبان/ جواد امام: روحانی پیگیر مشکل رئیس دولت اصلاحات باشد

مدیرعامل بنیاد باران از بی‌توجهی دولت دوازدهم نسبت به برخی از مطالبات اصلاح‎طلبان انتقاد کرد.

انتقاد مدیرعامل بنیاد باران از بی‎توجهی به مطالبات اصلاح‎طلبان/ جواد امام: روحانی پیگیر مشکل رئیس دولت اصلاحات باشد

محمدجواد امام فعال سیاسی اصلاح‎طلب در گفت وگو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره روابط فعلی اصلاح‎طلبان و دولت دوازدهم اظهارکرد: اصلاح‎طلبان باتوجه به اینکه حامی اصلی روحانی در انتخابات ریاست‎جمهوری بودند بدون شک مطالباتی را از دولت دوازدهم داشتند که متاسفانه تا به امروز عملیاتی نشده که امیدواریم شخص رئیس‎جمهور در این راستا اقدامات مثمرثمری را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان یک جریان سیاسی آنچه از دولت درخواست داریم براساس خواسته‎های مردم است از این رو امیدواریم در در راستای تحقق این مطالبات رویکردهای جدی از سوی دولت محترم اتخاذ شود.

مدیر بنیاد باران با بیان اینکه ما هنوز هم به دنبال این هستیم که از دولت حمایت کنیم تاکید کرد: بدون شک در برخی موارد انتقاداتی از سوی اصلاح‎طلبان به دولت وجود دارد که انتظار داریم در راستای حل آنها اقدامات مثمرثمری صورت گیرد چرا که شرایط فعلی مورد رضایت اصلاح‎طلبان نیست.

امام درباره اعمال محدودیت‎های جدید علیه رئیس دولت اصلاحات گفت: مردم در شرایط امروز کشورمان از وضعیتی که در فضای سیاسی کشور وجود دارد راضی هستند از این رو به طورحتم اعمال محدودیت و وضع شرایط برای محدود کردن افراد و جریانات سیاسی در این شرایط قابل قبول نیست.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت محترم و رئیس‎جمهور به عنوان عضو شورای عالی امنیت ملی در جهت مقابله با اعمال محدودیت برای افرادی که در بین مردم از ارزش و اهمیت بسیاری برخوردار هستند وارد عمل شوند و اقدامات مقتضی را در این راستا انجام دهند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها