یک نماینده مجلس:

رئیس مجلس آینده مراقب باشد بادمجان دور قاب‌چین‌ها او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کانال اشرافی‌گری قرار ندهند

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: رئیس مجلس آینده مراقب باشد بادمجان دور قاب‌چین‌ها او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کانال اشرافی‌گری قرار ندهند.

رئیس مجلس آینده مراقب باشد بادمجان دور قاب‌چین‌ها او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کانال اشرافی‌گری قرار ندهند

سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس آینده باید نظرات و پیشنهاد‌ات نمایندگان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گوش دهد و بداند که رئیس پارلمان است نه پادگان؛ رئیس مجلس آینده باید بداند او هم همانند دیگر نمایندگان یک رأی دارد.

وی افزود: رئیس مجلس آینده باید مجلس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به جایگاه واقعی آن که در راس امور بوده، برساند و این جایگاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تثبیت کند که این کار با کار و تلاش و همچنین مردمی بودن میسر خواهد شد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس مجلس آینده نباید با زد و بند و امثال این کارها استقلال مجلس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زیر سؤال ببرد و موجب وارد آمدن لطمه با مجلس شود.

ابطحی خاطرنشان کرد: رئیس مجلس آینده باید ساده زیست باشد و این گونه نباشد که پس از ریاست بر تعداد محافظانش افزوده شود و مراقب باشد بادمجان دور قاب‌چین‌ها او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کانال اشرافی‌گری قرار ندهند.

وی افزود: نکته‌ای که در مورد انتخاب رئیس مجلس یازدهم بسیار به ویژه در سال اول اهمیت دارد این است که فرد منتخب برای این سمت دارای سابقه کاری در کار نمایندگی در مجلس باشد و فضای مجلس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خوبی بشناسد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر رئیس مجلس به ویژه در سال اول با مجلس و فضای مجلس آشنا نباشد، مجلس با مشکلات جدی مواجه شده و می‌توان گفت که فشل خواهد شد.

ابطحی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا فردی که به عنوان رئیس انتخاب خواهد شد، چنانچه با اکثریت قاطع آراء در این سمت قرار گیرد، بهتر می‌تواند به وظایف خود عمل کند؛ چراکه از حمایت قاطع نمایندگان هم برخوردار است.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • عباس
    0

    مجلس آینده بفکر کارگران و بازنشسته های تامین اجتماعی باشن ما خیلی فقیریم

  • للبب
    0

    مترسک های جالیز ومجلیس نمایشی قدرتی ندارند

  • کاربر ناشناس
    0

    اگه ادم باشن که نیاز به محافظ ندارن بس که به مردم بد کردن از سایه خودشون میترسن مردم ازشون متنفرن

  • ع
    0

    اگر رئیس مجلس با اکثریت قاطع انتخاب شود هم خوی اشرافیگری و هم فرصت طلبان اطراف آو را گرفته دیکتاتور پروری ایجاد و برمفاسد اقتصادی و عدم رسالت مجلس دامن خواهد زد..

  • استقلال
    0

    اشرافی گری قرار ندهند ؟؟؟؟؟ یعنی الان اشرافی نیستند !!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها