در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد

تحلیل سخنگوی دولت اصلاحات از اظهارات ترامپ/ رمضان‎زاده: آمریکا از برجام خارج نمی‎شود/دنیا پشت سر ایران است

سخنگوی دولت اصلاحات گفت: باتوجه به حمایت کشورهای اروپایی از ایران و توافق برجام بدون شک آمریکا از این توافق خارج نخواهد شد.

تحلیل سخنگوی دولت اصلاحات از اظهارات ترامپ/ رمضان‎زاده: آمریکا از برجام خارج نمی‎شود/دنیا پشت سر ایران است

عبدالله رمضان‎زاده فعال سیاسی اصلاح‎طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اظهارات شب گذشته ترامپ درباره توافق برجام اظهارکرد: آنچه ترامپ در سخنان شب گذشته خود مطرح کرد بدون شک تنها یک بلوف سیاسی است چرا که ترامپ و مقامات آمریکایی هیچ وقت برجام را لغو نخواهند کرد و هیچ گزینه‎ای هم برای عبور از این توافق ندارند.

وی تاکید کرد: آمریکایی‎ها در دوره ترامپ تنها به دنبال افزایش فشارها و تحریم‎های اقتصادی بر ایران هستند از این رو موضوع خروج از برجام را مطرح می‎کنند.

سخنگوی دولت اصلاحات با بیان اینکه برجام لغونشدنی است خاطرنشان کرد: آمریکایی‎ها و شخص ترامپ به خوبی می‎دانند که هزینه لغو برجام برای آنها بسیار زیاد است به خاطر همین هیچ وقت مرتکب چنین اشتباهی نخواهند شد.

این فعال سیاسی اصلاح‎طلب خاطرنشان کرد: من براین باورم که آمریکایی‎ها حاضر نیستند هزینه لغو برجام را بپردازنند چرا که موضع‎گیری مقامات اروپایی و سازمان ملل به خوبی نشان دهنده این است که دنیا پشت سر این توافق قرار دارد.

رمضان‎زاده اظهار کرد: در مقطع فعلی آمریکایی‎ها اگر بخواهند اقدامی انجام دهند بدون شک به ضرر آنها خواهد بود و زمینه انزوای جهانی آنها را فراهم می‎کند.

وی تصریح کرد: فرآیند امروز برجام به خوبی نشان دهنده این است که دستگاه دیپلماسی کشورمان در زمینه توافق برجام به خوبی عمل کرده و کاری کرده است که آمریکا نمی‌‏تواند از این توافق خارج شود از این رو بدون شک برجام لغو نشدنی است چرا که کشورهای جهان پشت سر این توافق و کشورمان قرار دارند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها