انفجار تجهیزات بیمارستانی در میاندوآب حادثه آفرید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: انفجار ونتیلاتور در مجاورت تخت یکی از بیماران در بیمارستان حضرت فاطمه(س‌) میاندوآب منجر به فوت یک بیمار و مصدومیت چندین نفر شد.

انفجار تجهیزات بیمارستانی در میاندوآب حادثه آفرید

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم ، ابراهیم حسنی صبحامروز در جمع خبرنگاران با تشریح جزئیات حادثه انفجار در بیمارستان حضرت فاطمه(س‌) میاندوآب اظهار داشت: ساعت 2:40 بامداد امروز شنبه 22 مهر ماه 1396 حادثه آتش سوزی در بخش ICU بیمارستان حضرت فاطمه (س) شهرستان میاندوآب اتفاق افتاد که اطفای حریق توسط پرسنل بیمارستان شروع و بلافاصله تماس با آتش نشان ی بعمل آمد و ماموران آتش نشانی میاندوآب به همراه تجهیزات به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: حریق در بخش ICU بیمارستان بدلیل انفجار ونتیلاتور صورت گرفته بود.

حسنی گفت: گروه آتش نشانان با همکاری پرسنل بیمارستان حضرت فاطمه برای مهار آتش و همچنین نجات بیماران داخل بخش وارد عمل شدند و در سریعترین زمان ممکن برای مهار آتش و نجات جان بیماران اقدامات لازم را بعمل آوردند و توانستند پنج بیمار از شش بیمار گرفتار در حریق را به سلامت از بخش آی سی یو خارج و به بخش آی سی یو بیمارستان عباسی شهرستان میاندوآب منتقل نمایند.

وی تصریح کرد: متاسفانه ونتیلاتور منفجر شده در مجاورت تخت یکی از بیماران عامل آتش سوزی بوده که منجر به فوت بیمار هم شد و یکی دیگر از بیماران بخش آتش سوزی، سوختگی 20درصد داشته که وی را جهت مداوای تکمیلی به ارومیه اعزام کردند.

حسنی اظهار داشت: در حین عملیات نجات دو نفر از همکاران به‌ دلیل تلاش جدی جهت نجات جان بیماران بستری، دچار مسمومیت ناشی از گاز مواد سوختنی شده که آن دو همکار عزیز نیز در بیمارستان عباسی تحت مراقبت ویژه هستند.

به گفته وی این آتش سوزی با همکاری ستاد بحران فرمانداری، نیروی انتظامی،آتش نشانی، هلال احمر و کلیه اعضای شورای تامین شهرستان در کمترین زمان ممکن کنترل و مدیریت بحران شد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها