بهره برداری 62 کیلومتر خط انتقال آب در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نیمه نخست امسال بیش از 62 کیلومتر خط انتقال آب در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.

بهره برداری 62 کیلومتر خط انتقال آب در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس ، فیض‌الله پاسره با اشاره به اینکه تعداد 98 پروژه تأمین آب شرب روستایی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است، اظهار کرد: در نیمه نخست امسال بیش از 62 کیلومتر خط انتقال، 24 کیلومتر شبکه توزیع آب انجام شده است.

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین در این مدت تعداد 18 عدد مخزن آب با متراژ چهار هزار و 850 مترمکعب در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد نصب شده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه 2 مورد بهسازی چشمه، 3 مورد حفر چاه آب و نصب 6 دستگاه الکترولیز در کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته است.

پاسره در ادامه با اشاره به خط انتقال و شبکه توزیع آب در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نیمه نخست امسال در شهرستان بویراحمد 6.5 کیلومتر خط انتقال، 9.5 کیلومتر شبکه توزیع، نصب 5 عدد مخزن با حجم 550 متر مکعب، یک مورد بهسازی چشمه و نصب یک دستگاه الکترولیز صورت گرفته است.

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به دیگر شهرهای این استان اشاره کرد و گفت: در6 ماهه نخست سال جاری در شهرستان کهگیلویه 9.8 کیلومتر خط انتقال، 4 کیلومتر شبکه توزیع، 1 عدد مخزن با حجم 50 مترمکعب، نصب1 دستگاه الکترولیز، در بهمئی 8 کیلومتر خط انتقال، 4 کیلومتر شبکه توزیع، 1 عدد مخزن با حجم 50 مترمکعب، در چرام نیز 6.5 کیلومتر خط انتقال، 2 عدد مخزن با حجم 800 مترمکعب و نصب یک عدد دستگاه الکترولیز و همچنین در لنده نیز 5.5 کیلومتر ،4.5کیلومتر شبکه توزیع و حفر 1 حلقه چاه اجرا شده است.

وی افزود: در مدت زمان یاد شده در شهرستان دنا نیز 10 کیلومتر خط انتقال، 2 کیلومتر شبکه توزیع ،تعداد 4 مخزن با حجم 1500 متر مکعب، بهسازی 1 مورد چشمه و نصب یک دستگاه الکترولیز صورت گرفته است.

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در نیمه نخست سال جاری می توان به اجرای 11 کیلومتر خط انتقال، نصب 4 عدد مخزن با حجم 1800 مترمکعب، حفر 1 حلقه چاه و نصب 1 دستگاه الکترولیز در گچساران و همچنین اجرای 5 کیلومتر خط انتقال، نصب 1 عدد مخزن با حجم 100 متر مکعب و حفر یک حلقه چاه و نصب یک دستگاه الکترولیز در شهرستان باشت اشاره کرد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها