واکنش های سیاستمداران و شخصیت های داخلی به صحبتهای ضد ایرانی ترامپ

دونالد ترامپ امشب در سخنرانی ضد ایرانی خود صحبت هایی را بیان کرد که باعث واکنش های سیاستمداران و شخصیت های داخلی کشورمان شد.

واکنش های سیاستمداران و شخصیت های داخلی به صحبتهای ضد ایرانی ترامپ

براساس قانون آمریکا، رئیس جمهوری آمریکا موظف است هر سه ماه نظر خود را درباره پایبندی ایران به توافق هسته ای به کنگره آمریکا اعلام کند.

واکنش های سیاستمداران و شخصیت های داخلی به صحبتهای ضد ایرانی ترامپ به شرح زیر است:

محسن رضایی در پاسخ به اظهارات ترامپ: آقای ترامپ شما غلط کردی که به جای خلیج فارس، خلیج ع رب ی را به کار بردی.

محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: ترامپ دشمن نادانی است که مردم ایران را با هر گرایش سیاسی متحد کرد و خیلی زود خواهد دید که هنگامی که ایرانی‌ها متحد شوند، تمام دنیا نیز نمی‌تواند در برابرشان بایستد.

پاسخ یکپارچه ایرانی به ترامپ همان جمله معروف شهید بهشتی است:‌ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

احمدی نژاد نیز به صحیت های ترامپ واکنش نشان داد و در تویتر خود نوشت: به نظر می رسد که ترامپ با دیدن چند نفر، تمام مردم ایران را ضعیف تصور کرده است.

مولاوردی در توییتر خود نوشت: سخنرانی ترامپ صادقانه تاریخ خونین تجاوز، نظامی‌گیری، بی‌ثبات‌سازی خاورمیانه و حمایت از آپارتاید صهیونیستی را نشان داد.

توییت آذري جهرمی در واکنش به ترامپ: انقدر غرق همفکری با نتانیاهو شدی که تاریخ کهن خلیج فارس را از یاد بردی!

ابتکار : ترامپ در اوج بحران ناکارامدی داخلي و جهت فرار از مسؤلیت جنایات امریکا اتهامات ناروای زیادی به ایران وارد کرد، ایران متحد برابر سلطه می‌ایستد

واکنش سردار جزایری به اظهارات ترامپ: سپاه رویاهای کثیف سران آمریکا را آشفته می کند

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: ارتقاء توان دفاعی برای مقابله با رژیم فاسد آمریکا ادامه خواهد یافت . لحظه ای در دفاع از مظلومان در جای جای جغرافیای جهان ولو در ایالات متحده آمریکا و به خصوص مردم مظلوم منطقه غرب آسیا دریغ نخواهیم کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز عزیز تر و پرتوان تر از هر زمان دیگر رویاهای کثیف سردمداران آمریکا را یکی پس از دیگری آشفته میکند و در ادامه این راه حرف های ناگفته فراوانی هست که در وقت خود جلوه های بیرونی آن را دولت ترامپ مشاهده خواهد کرد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها