آقای میرسلیم تا۸۰ سالگی مسئول است؟

رضا ساکی

آقای میرسلیم تا۸۰ سالگی مسئول است؟

چند روز پیش که آقای وزیر نفت برای وزیر سابق صنعت یعنی آقای نعمت‌زاده (پدربزرگ خانواده) حکم مشاور زد نوشتم: نگران بودم این جوان در خانه از بیکاری دق کند که شکرخدا وزیر نفت به دادش رسید!
حالا حکایت آقای میرسلیم است. همان نامزد معروف ریاست‌جموری که وقتی چند روز پیش در انتخابات فدراسیون نجات غریق ثبت‌نام نکرد رسانه‌ها نوشتند: «پایان حکومت ۲۸ ساله میرسلیم بر فدراسیون نجات غریق». یعنی ایشان ۲۸ سال آزگار مانع رسیدن جوانان به این پست شده‌اند. ۲۸ سال تمام.
حالا اما طنزتر و تلخ‌تر نامه‌ای است که محمدرضا یزدانی‌خرم رییس کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی نوشته است و از سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان درخواست کرده است تا زمینه بازگشت میرسلیم به فدراسیون نجات غریق را با امکان ثبت نام مجدد فراهم کند!
حالا دلیل آقای یزدانی‌خرم را بخوانید: «فدراسیون به دلیل شرایط سنی از ایشان ثبت نام بعمل نیاوردند. با توجه به استعلامی که در روز گذشته از کمیته المپیک جهانی و فدراسیون‌های جهانی گرفته شد، متفق‌القول اظهار داشتند که شرایط ثبت نام برای نامزدی ریاست فدراسیون‌ها تا سن 80 سالگی است!» یعنی ایشان که الان هفتاد ساله هستند باید تا خرتتاق ۸۰ سالگی در راس کار باشند؟ نمی‌شود این ده سال را فرجه بدهند تا یک جوان بدبخت بی‌کار سکان فدراسیون را در دست بگیرد؟ واقعا یعنی بعد از ۲۸ سال از این میز زده نشده‌اند؟ واقعا ز گهواره تا گور باید دانش بجوییم نه مسئولیت قبول کنیم.
آقای میرسلیم لطفا از بازنشستگی و هوای خوب بوستان‌های پاییزی پایتخت استفاده کنید و کمی جدول حل کنید.
باقی بقای‌تان

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها