صادرات غیرنفتی با فروکش کردن کرونا در حال رونق گرفتن است

رئیس کل بانک مرکزی نوشت: با فروکش کردن شیوع کرونا، صادرات غیرنفتی کشور در حال احیا و رونق گرفتن است.

صادرات غیرنفتی با فروکش کردن کرونا در حال رونق گرفتن است

«عبدالناصر همتی» عصر امروز (سه‌شنبه) در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: امروز در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در حضور رییس جمهوری برنامه‌های دولت در خصوص گسترش صادرات غیرنفتی و نحوه تامین ارز واردات کشور در سال 99 مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی اضافه کرد: سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارشی از پیش بینی میزان صادرات غیرنفتی، با تمرکز بر کشورهای همسایه ارایه کرد.

رئیس کل بانک مرکزی افزود: با فروکش کردن شیوع کرونا صادرات غیرنفتی کشور در حال احیا و رونق گرفتن است. روند عرضه در نیما نیز روندی مثبت به خود گرفته است.

وی اضافه کرد: در این جلسه روش‌های متنوع بانک مرکزی برای بازگشت ارز صادرکنندگان به چرخه اقتصاد را تشریح کردم.

به گفته همتی، فرصت خوبی برای جهش تولید ملی، جلوگیری از واردات غیرضروری و توسعه صادرات غیر نفتی ایجاد شده است که با یارای خداوند متعال و با تلاش تولیدکنندگان و سایر فعالان اقتصادی محقق می‌شود.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • گحمد m0hammad shokou n ejed1325@. cir
    0

    ترو خدا پرداخت قبوص اب بر ق تلفن گاز عوارص غیرو را با تلفن ثابت با همون رمز دوم قدیم پرداخت شود بعضیا اینترنت ندارن بعضیا سوادشو ندارن بعضیها گوشی اصلا ندارن با تلفن ثابت راحت بودیم قبوض هم که حذف شده بدهیها سه چهار ماهه شده شما لا اق به فکز دولت باشید مردم سرشون تو گور تاراحت بشن از دست تصمیمهای غلط مساولین.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها