در گفت و گو با خبرفوري مطرح شد

انتقاد عضو كميسيون امنيت ملي مجلس از اظهارات برجامي دلواپسان/ آبي براي ماهي گرفتن وجود ندارد

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس از اظهارات غيرمنطقي برخي از فعالين سياسي درباره توافق برجام انتقاد كرد.

انتقاد عضو كميسيون امنيت ملي مجلس از اظهارات برجامي دلواپسان/ آبي براي ماهي گرفتن وجود ندارد

مسعود گودرزي عضو كميسيون امنيت ملي مجلس در گفت و گو با خبرنگار سياسي سايت خبرفوري درباره آينده توافق برجام باتوجه به مواضع اخير ترامپ پيرامون خروج آمريكا از اين توافق اظهاركرد: برجام يك معاهده و توافق بين المللي ميان ايران و پنج كشور قدرتمند جهان است از اين رو هرگونه تغييرات در آن به ضرر كليات اين توافق است.

وي تاكيدكرد: آنچه امروز ترامپ رئيس جمهور آمريكا در جهت خروج از برجام در نظر گرفته است بدون شك اگر عينيت پيدا كند بيشتر از ايران آمريكا را متضرر خواهد كرد از اين رو باتوجه به راهبردهاي جمهوري اسلامي ايران كشورمان در موضوع لغو برجام ضرري نخواهد كرد.

عضو كميسيون امنيت ملي با انتقاد از رويكردهاي برخي از جريانات و چهره هاي سياسي نسبت به برجام تاكيدكرد: متاسفانه در شرايط امروز كشور برخي به جاي همراهي دولتمردان براي اتخاذ يك راهكار و تدبير براي نحوه ادامه توافق برجام به بيان مسائل و موضوعاتي مي پردازند كه باور آنها سخت است.

گودرزي با اشاره به اينكه در شرايط فعلي آبي براي گرفتن ماهي براي دوستان منتقد وجود ندارد تصريح كرد: دولت يازدهم در اجراي برجام رويكرد موفقي داشته است و در مقابل نيز از اين توافق منافع خوبي نصيب كشورمان در ابعاد مختلف شده است لذا بايد منتظر تدبير مسئولين سياست خارجي درباره ادامه اين توافق باشيم.

وي تاكيد كرد: بدون شك مسئولين ما در جهت ادامه توافق برجام و يا لغو آن در صورت خروج آمريكا از اين معاهده تدابير لازم را اتخاذ خواهند كرد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها