ذوالقدر در گفت و گو با خبر فوري:

آتش‌نشانان پلاسکو شهید محسوب می‌شوند اما درجه دو!/ رایزنی‌های مجلس و بنیاد شهید ادامه دارد

نماينده مردم تهران از تعهد بنياد شهيد به نمايندگان پيرامون حمايت از خانواده شهداي آتش نشان حادثه پلاسكو خبر داد.

آتش‌نشانان پلاسکو شهید محسوب می‌شوند اما درجه دو!/ رایزنی‌های مجلس و بنیاد شهید ادامه دارد

فاطمه ذوالقدر نماينده مردم تهران در گفت و گو با خبرنگار سياسي سايت خبرفوري درباره عدم ارائه امتيازات مربرط به شهدا به خانواده آتش نشانان پلاسكو اظهار كرد: نمايندگان تهران درباره اين موضوع رايزني هاي لازم را با بنياد شهيد انجام دادند و نتايج خوبي هم در اين راستا اتخاذ شده است.

وي تصريح كرد: در جلسات مابين نمايندگان استان تهران و بنياد شهيد مقرر شد تا امتيازاتي به خانواده شهداي حادثه پلاسكو اختصاص پيدا كند اما درجه اين امتيازات در مقايسه با خانواده شهداي جنگ تحميلي پايين تر است.

نماينده مردم تهران در مجلس اظهار كرد: مسئولان بنياد شهيد بر اين باورند كه تعداد شهداي مشاغلي از جمله آتش نشانان بسيار بالاست از اين رو با توجه به بودجه بنياد شهيد امكان اعطاي امتياز مشابه خانواده شهداي جنگ تحميلي به خانواده اين عزيزان وجود ندارد.

ذوالقدر خاطرنشان كرد: ما در جلسات مشترك با بنياد شهيد درخواست كرديم كه اقدامات لازم در راستاي حمايت از خانواده شهداي آتش نشان به خصوص آتش نشانان حادثه پلاسكو صورت گيرد.

وي تصريح كرد: بنياد شهيد نيز در جلسه مشترك با نمايندگان تهران متعهد شده است كه امتيازاتي را براي خانواده شهداي آتش نشان درنظر گيرد كه اميدواريم اين مهم باتوجه به قول مسئولان بنياد شهيد عملياتي شود و ما شاهد تحقق آن باشيم.

نماينده مردم تهران در مجلس گفت: ما با جديت پيگير اين موضوع هستيم و در صورت عدم تحقق تعهدات بنياد شهيد اقدامات لازم را انجام خواهيم داد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها