یک مرکز غیرمجاز سقط جنین در کرمانشاه پلمپ شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: یک مرکز پزشکی غیرمجاز که اقدام به سقط جنین غیرقانونی می کرد شناسایی و متهم آن بازداشت شد.

یک مرکز غیرمجاز سقط جنین در کرمانشاه پلمپ شد

محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه با اشاره به پلمب یک مرکز غیر مجاز سقط جنین در کرمانشاه اظهار کرد: در پی اخبار واصله و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت یک مرکز پزشکی غیرمجاز که اقدام به سقط جنین غیرقانونی در یکی از محلات شهر کرمانشاه می‌کرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار شعبه ۱۴ دادیاری ویژه جرایم پزشکی دادسرای کرمانشاه قرار گرفت.

وی گفت: در این راستا، تیمی متشکل از دادیار ویژه جرایم پزشکی، پرسنل پلیس امنیت اخلاقی و کارشناس اداره بهداشت به محل اعزام شدند.

این مقام قضایی اظهار کرد: با مراجعه تیم اعزامی به محل، وسایل، تجهیزات و دارو‌های مرتبط با عمل سقط جنین در محل کشف و متهم اصلی پرونده با تامین کیفری بازداشت شد.

وی تاکید کرد: به تعدادی از بانوان مراجعه کننده به این محل با وعده‌ای که به آن‌ها داده بودند، سرم تزریق شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از بانوانی که در این محل بستری شده بود به علت وخامت حال به بیمارستان منتقل شد، تصریح کرد: برای این متهم، پرونده قضایی تشکیل، تجهیزات مکشوفه توقیف و این مرکز پزشکی غیرمجاز نیز پلمب شد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها