پایان حکومت 28 ساله میرسلیم بر فدراسیون نجات غریق

سید مصطفی میرسلیم نتوانست برای دوره چهارم ریاست فدراسیون نجات غریق ثبت نام کند.

پایان حکومت 28 ساله میرسلیم بر فدراسیون نجات غریق

به گزارش خبر فوری ؛ ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون نجات غریق به پایان رسید و مصطفی میرسلیم غایب بزرگ این دوره از انتخابات است.

طبق آئین نامه جدیدِ شرایط احراز داوطلبین ریاست فدراسیون‌های ورزشی، حداکثر سن ۷۰ سال عنوان شده است و بر همین اساس سید مصطفی میرسلیم که از سال 92 برای سومین بار هدایت فدراسیون نجات غریق را برعهده گرفته بود اینبار توانست برای چهارمین بار در بین کاندیدای ثبت نامی قرار گیرد.

بر طبق آیین نامه جدید، مصطفی میرسلیم ( متولد 19 خرداد 1326 ) با هفتاد سال سن این بار موفق به ثبت نام در انتخابات نشد تا حکومت 28 ساله او بر نجات غریق به پایان برسد.

نجات غریق از سال 68 13 در ایران شروع به فعالیت کرده است و سید مصطفی میرسلیم از ابتدای فعالیت این رشته در ایران و بعد از انقلاب بر مسند ریاست این فدراسیون بود. فدراسیون نجات غریق و غواصی تا به حال سه دوره مجمع انتخابات ریاست برگزار کرده که در هر سه دوره میرسلیم انتخاب شده است. میرسلیم در ادوار قبل ازاین انتخابات هم که روسای فدراسیون‌ها از سوی رییس سازمان تربیت بدنی منصوب می‌شدند، ریاست آن را بر عهده داشت و او در 28 سال زمان فعالیت نجات غریق در ایران در سمت رئیس فعالیت کرده است.

میرسلیم یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری امسال نیز بود.

شنیده می‌شود حدود 12 نفر برای انتخابات این فدراسیون کاندیدا شده اند.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها