ضاربان مسلح کارمندان منابع طبیعی داراب دستگیر شدند

در یک عملیات غافلگیرانه دوتن از ضاربان کارمندان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب دستگیر شدند.

ضاربان مسلح کارمندان منابع طبیعی داراب دستگیر شدند

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب با اعلام این خبر گفت: پس از ۲۵ روز از حمله ضاربان مسلح به نیروهای منابع طبیعی داراب، با تلاش نیروی انتظامی و تاکید فرماندار ویژه داراب مبنی بر حمایت قاطع از پرسنل آسیب دیده یگان حفاظت منابع طبیعی و همچنین دستور اکید دادستان داراب به فرمانده پاسگاه انتظامی بخش رستاق و جنت شهر، صبح یکشنبه در یک عملیات غافلگیرانه دوتن از ضاربان کارمندان منابع طبیعی داراب شناسایی و دستگیر شدند.

علیرضا قاسمی در ادامه افزود: حمایت از عرصه‌های ملی و منابع طبیعی وظیفه همه ماست و حمایت از همکاران آسیب دیده توسط مسئولان استان و شهرستان باعث ایجاد روحیه مضاعف در انجام این وظیفه خطیر تلقی می‌گردد.

وی گفت: نیروهای یگان حفاظت این شهرستان حفظ و حمایت از انفال را وظیفه اصلی خود می‌دانند و تا کنون تمام توان خود را در این مسیر بکار برده اند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ عاملی ما را در انجام وظیفه خود سست نکرده و از مردم خواهشمندیم هرگونه تخلف و تعدی به اراضی ملی را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع و یا گزارشات کتبی و شفاهی به این اداره اعلام تا در اسرع وقت برخورد قاطع با متخلفین عرصه‌های منابع طبیعی صورت گیرد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری داراب درپایان از حمایت قاطع مسئولان قضائی و نیروی انتظامی که به عنوان پشتیبان نیروهای منابع طبیعی همیشه و بخصوص در این عملیات قاطعانه برخورد کردند قدردانی کرد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها